//
کدخبر: ۳۹۶۶ //

کیک مراسم تحلیف ترامپ؛ کپی کیک مراسم تحلیف اوباما بود/

قناد کیک مراسم تحلیف ترامپ گفت از وی درخواست شده بود کیکی دقیقا مانند کیک مراسم تحلیف اوباما تهیه کند. "دوف گلدمن" – قناد کیک مراسم تحلیف اوباما – در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: "من این کیک را درست نکرده ام!"

کیک مراسم تحلیف ترامپ؛ کپی کیک مراسم تحلیف اوباما بود/

به نقل از واشنگتن به گزارش فرتاک نیوز،  در میان تجملات جشن مراسم تحلیف دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – کیکی که وی و "مایک پنس" – معاون رئیس جمهور آمریکا – با شمشیر بریدند توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

 

تصویر مقایسه این کیک با کیک مراسم تحلیف باراک اوباما – رئیس جمهور سابق آمریکا -- در سال 2012، در فضای مجازی منتشر شده است. این دو کیک تا حدی با یکدیگر شباهت دارند که حتی رنگ بندی‌ها، علائم روی آن‌ها و محل اتصال ستاره‌ها بر روی آن‌ها کاملا مشابه یکدیگر است.

 

"دوف گلدمن" – قناد کیک مراسم تحلیف اوباما – در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: "من این کیک را درست نکرده ام!"

 

روز شنبه، علی‌رغم درخواست‌های مکرر، گلدمن و تیم انتقال قدرت ترامپ در این‌باره توضیح ندادند. با این‌حال، "تیفانی مک‌آیزاک" -- قناد کیک ترامپ – حاضر شد به این پرسش‌ها پاسخ دهد.

 

وی گفت هنگامی که خارج از شهر بوده سفارش این کیک را گرفته است. وی گفت مشتریانش تصویری از کیک مراسم تحلیف سال 2012 را به دست داشته اند و از او درخواست کرده اند کیک جدید همانند آن تزیین شود.

 

وی گفت: "آن‌ها حدود 2 هفته پیش به من مراجعه کردند -- که برای پختن این کیک وقت محدودی بود – آن‌ها گفتند ما یک عکس داریم که می‌خواهیم کیکی دقیقا مانند آن سفارش دهیم."

 

وی افزود هنگامی که کارکنان قنادی پرسیده اند آیا این افراد قصد دارند در پخت این کیک از این تصویر الهام گرفته شود، به آن‌ها گفته شده است: "خیر، ما دقیقا همین کیک را می‌خواهیم."

 

دونالد ترامپ روز جمعه به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد کرد.

 

 

 

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان