//
کدخبر: ۴۳۶۴۴۵ //

مدل‌های مختلف عینک طبی/ پرطرفدارترین عینک طبی کدام است؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با انبوهی از مدل های متنوع و زیبا روبه رو و انتخاب برایتان دشوار شده است. شما با هر سلیقه و استایلی میتوانید مدل عینک طبی مناسب خود را از بین این مدل های متنوع بیابید.

مدل‌های مختلف عینک طبی/ پرطرفدارترین عینک طبی کدام است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در این راستا شناخت پرطرفدارترین عینک طبی مردانه و زنانه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.
قبل از معرفی پرطرفدارترین عینک طبی به بررسی اجمالی انواع مدل های عینک و نکات مهم در رابطه با خرید عینک طبی می پردازیم. آگاهی از این نکات انتخاب را برای شما عزیزان آسان تر خواهد کرد.

انواع مدل های عینک طبی

امروزه تولیدکنندگان بسیاری در سراسر جهان در زمینه تولید عینک طبی مشغول فعالیت هستند و هریک مدل های متنوعی را روانه بازار میکنند. شما به راحتی میتوانید عینک طبی دلخواه خود را از بین هزاران مدل فریم عینک طبی مربعی، مستطیلی، گرد، بیضی، خلبانی، پروانه ای، گربه ای، D شکل، هندسی، فانتزی، نیم فریم، بدون فریم و ... انتخاب کنید!
انواع مدل های نام برده شده با استفاده از متریال های مختلف تولید میشوند. انواع مدل عینک طبی را از لحاظ متریال ساخت میتوان به دسته های عینک طبی فلزی، عینک طبی کائوچویی و عینک طبی پلاستیکی تقسیم بندی کرد.
مدل های موجود در هریک از دسته بندی های فوق دارای ویژگی های ظاهری و فیزیکی متفاوتی هستند. به عنوان مثال فریم های کائوچویی وزن کمتری از فریم های پلاستیکی دارند، یا فریم های فلزی نسبت به دو مدل دیگر نازک تر هستند.

راهنمای خرید پرطرفدارترین عینک طبی

اصلی ترین نکته ای که باید آن را در نظر داشته باشید، خرید عینک طبی از یک فروشگاه معتبر است. استاندارد بودن فریم و عدسی عینک طبی تضمین کننده راحتی و سلامت بینایی شما می باشد. امروزه با توجه به افزایش علاقمندی افراد به خرید اینترنتی به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه، فروشگاه های زیادی به صورت آنلاین در زمینه فروش عینک طبی فعالیت دارند.

عینک شیک

در زمان انتخاب و خرید عینک طبی به ۱۰ نکته زیر توجه داشته باشید:

  1. عدسی عینک طبی را از یک برند معتبر و باکیفیت تهیه کنید.

  2. باتوجه به سبک زندگی و کاربرد عینک طبی، پوشش های مناسب را برای عدسی انتخاب کنید.

  3. استفاده از پوشش بلوکات یا بلوکنترل برای افرادی که ساعات زیادی با کامپیوتر و گوشی کار میکنند لازم است.

  4. استفاده از پوشش آنتی رفلکس و پلاریزه روی عدسی مانع از بازتاب و انعکاس نور و درنتیجه کاهش خطای دید میشود.

  5. سایز فریم عینک طبی را استاندارد انتخاب کنید. شما باید در استفاده های طولانی مدت از عینک طبی احساس راحتی داشته باشید.

  6. مدل فریم عینک خود را متناسب با حالت چهره تان انتخاب کنید. فریم عینک طبی باید نواقص چهره را بپوشاند و تعادل اجزای آن را برهم نزند.

  7. افرادی که صورت زاویه دار دارند ( مانند صورت های مستطیلی و مربعی) نباید از فریم های زاویه دار استفاده کنند.

  8. استفاده از فریم های عینک طبی گرد برای افرادی که صورت دایره ای شکلی دارند توصیه نمیشود.

  9. استفاده از عینک طبی های نیم فریم، بدون فریم و فریم های فلزی کمترین تغییر را در چهره شما ایجاد میکند.

  10. فریم های کائوچویی و پلاستیکی جلوه واضحی بر روی چهره دارند و توجه را به سمت خود جلب میکنند.

معرفی پرطرفدارترین عینک طبی

همانند هر صنعت و حرفه ای، در صعنت عینک سازی نیز برخی از تولیدکنندگان پرچم دار می باشند. تعداد برندهایی که محصولات باکیفیتی روانه بازار میکنند بسیار زیاد است. اما در این بین برخی برندها به دلیل طراحی های خاص، ظریف و باکیفیت از طرفداران زیادی برخوردارند.
بدون شک استفاده هنرمندان، سلبریتی ها و چهره های مشهور از محصولات این برندها یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها می باشد. در ادامه تعدادی از پرچم داران این حوزه را در دنیای مد به شما معرفی خواهیم کرد.

برند RAY_BAN (ری بن)

برند ری بن یکی از نام آشنا ترین برندها از انواع پرطرفدارترین عینک طبی می باشد. این کمپانی که در ابتدا با تولید عینک آفتابی های خلبانی در بین مردم محبوبیت خاصی یافت، امروزه مدل های جذابی از فریم های عینک طبی را نیز روانه بازار میکند. کیفیت عینک های برند ری بن اثبات شده است.

برند Tom Ford (تام فورد)

این برند به طور تخصصی به تولید عینک مشغول بوده و فریم های بسیار جذابی از جنس فلز و کائوچو تولید میکند. عینک های تام فورد همگی دارای طراحی های ظریف و باریک هستند.
برند تام فورد یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندها در این حوزه می باشد. جالب است بدانید که تمامی عینک های تولید شده توسط این برند در مقابل اشعه UV به طور کامل مقاوم هستند.

انواع عینک

برند Gucci (گوچی)

یکی دیگر از انواع پرطرفدارترین عینک طبی، عینک های برند گوچی می باشند. عینک های این برند دارای طراحی کلاسیک و بزرگ هستند. از آنجایی که شهرت این برند در دنیای مد بسیار زیاد است و به نوعی نماد ثرت محصوب میشود، محصولاتش از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردارند!

برند Versace (ورساچه)

عینک طبی های برند ورساچه دارای طراحی های خاص و عجیب می باشند. همین طراحی های متفاوت نیز دلیل اصلی شهرت برند ورساچه می باشد. به همین دلیل محصولاتش در بین هنرمندان و سلبریتی ها از انواع پرطرفدارترین عینک طبی می باشند.

برند PRADA (پرادا)

طراحی های این برند بسیار جسورانه می باشد. فریم های عینک طبی پرادا دارای لنز با اشکال هندسی غیرمعمول و دسته هایی تزئینات خاص می باشند. فریم هایی با طراحی کلاسیک مستطیل و مربعی شکل، فریم های چشم گربه ای و گرد از جمله محبوب ترین فریم های برند پرادا می باشند.

برند Dolce & Gabbana (دولچه اند گابانا)

طراحان این برند ایتالیایی برای طراحی های خود از طبیعت، ریشه ها و گل ها الهام میگیرند. به همین دلیل طراحی فریم های این برند بسیار خاص بوده و در بین هنرمندان نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.
نکته جالبی که در رابطه با طراحی های برند دولچه اند گابانا وجود دارد این است که در اغلب این طراحی ها میتوان یک بازتاب از رسوم کشور ایتالیا را مشاهده کرد.

برند BURBERRY (بربری)

در بین محصولات این برند همیشه میتوان رد پای نوآوری و خلاقیت را حس کرد. اغلب عینک های این برند به سبک وینتیج طراحی و تولید میشوند. شهرت این برند بیشتر به واسطه عینک آفتابی های آن می باشد. اما کیفیت محصولاتش آن را در دسته پرطرفدارترین برندهای عینک طبی نیز قرار میدهد.

جمع بندی

همانطور که پیش تر گفتیم، برندهای معتبر دیگری نیز از جمله برند Coach، برند Giorgio Armani (جورجیو آرمانی)، برند Persol (پرسول)،برند ADIDAS، برند توری برچ TORY BURCH، برند PORSCHE DESIGN، برند دیور DIOR ، برند مایکل کورس MICHAEL KORS و ... در دسته پرطرفدارترین عینک طبی قرار میگیرند.
شما میتوانید براساس سلیقه، نیاز و هزینه ای که مد نظر دارید استفاده از محصولات هریک از برندهای نام برده شده در این مطلب را برگزینید. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای شما ثمربخش و مفید واقع شده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان