//
کدخبر: ۴۳۴۸۸۴ //

۱۰ چالش عجیب که مدل های سایز بزرگ (over size) با آن دست و پنجه نرم می کنند

مدل های سایز بزرگ زنانی شجاع هستند که با شغل خود کلیشه ها درباره ی زیبایی را در هم می شکنند.

10 چالش عجیب که مدل های سایز بزرگ (over size) با آن دست و پنجه نرم می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

مدل های سایز پلاس را می توان زنان شجاعی دانست که با کارشان کلیشه های زیبایی را می شکنند. به لطف آنها، استانداردهای دنیای مد در حال تغییر و واقعی تر شدن است. اما با وجود همه اینها، کار به عنوان یک مدل سایز بزرگ هنوز هم پیچیده است. چندین چالش وجود دارد که مدل های سایز بزرگ هر روز با آن ها روبرو هستند. در واقع، کار شما دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

1- مدل های بزرگ اغلب برای عکاسی تجاری استفاده می شود، اما به ندرت در فشن شو ها استفاده می شود. معروف ترین برندهای دنیا معمولا از استفاده از مدل های سایز بزرگ در نمایش های خود اجتناب می کنند. طراحان این برندها ترجیح می دهند نمایشگاه های جداگانه با مدل های سایز بزرگ را به جای نمایشی تکی با مدل های همه سایز برگزار کنند.

2- مدل های سایز پلاس اغلب در عکاسی با لباس زیر استفاده می شوند. شرکت ها ترجیح می دهند به جای یافتن لباس مناسب از مدل های سایز بزرگ مانند این استفاده کنند. بسیاری از مدل های سایز بزرگ می گویند که در بسیاری از مواقع در کار خود باید با افرادی برخورد کنند که فقط به آنها به عنوان ابزار جنسی نگاه می کنند.

10 چالش عجیب مدل های سایز بزرگ که با آن ها مبارزه می کنند

3- اگر یک مدل سایز بزرگ برای تبلیغ لباس دعوت شود، شرکت ها اغلب سعی می کنند بدن مدل را با لباس بپوشانند. بسیاری از طراحان لباس بر این باورند که مدل های سایز بزرگ به جای برجسته کردن نقاط قوت، باید عیوب خود را بپوشانند. اما این رفتار به مدل‌های سایز بزرگ کمکی نمی‌کند، زیرا آنها یاد گرفته‌اند که بدن خود را دوست داشته باشند و می‌خواهند دیگران هم به آن‌ها نگاه کنند.

4- در دنیای مد قوانین سختگیرانه ای حتی برای مدل های سایز بزرگ وجود دارد: اضافه وزن مدل باید فقط در قسمت های صمیمی بدن او باشد و با وجود اضافه وزن، بدن او باید حالت انحنا داشته باشد. به همین دلیل، بسیاری از مدل‌های سایز بزرگ مجبورند ساعت‌های زیادی را در باشگاه صرف کار روی بدن خود کنند.

10 چالش عجیب مدل های سایز بزرگ که با آن ها مبارزه می کنند

 

5- مدل های سایز پلاس باید هر روز با کلیشه ها دست و پنجه نرم کنند. آنها اغلب با افرادی روبرو می شوند که فکر می کنند مدل های سایز بزرگ برای خوردن زیاد و افزایش وزن پول می گیرند. در حالی که تمام تلاش خود را برای داشتن یک سبک زندگی سالم با تغذیه مناسب و ورزش انجام می دهند.

10 چالش عجیب مدل های سایز بزرگ که با آن ها مبارزه می کنند

6- اگر یک مدل سایز بزرگ در باشگاه می بینید، مردم تصور می کنند که به این معنی است که بدن خود را دوست ندارید و اعتماد به نفس ندارید. حتی طرفداران مدل های سایز بزرگ نیز اغلب فکر می کنند که برای کاهش وزن و تغییر فرم بدن خود ورزش می کنند. اما مدل های سایز بزرگ برای حفظ سلامت خود ورزش می کنند.

7- مدل های سایز پلاس تاکید دارند که استفاده از عبارت سایز پلاس را در مورد آن ها متوقف کنید، زیرا با این کار خود را در دسته بندی جداگانه قرار می دهید. به گفته آنها اندازه بدن نباید مهم باشد و باید اولین چیزی باشد که مردم به آن فکر می کنند. چون مثل بقیه مدل ها مدل های حرفه ای هستند.

8- مدل های بزرگ می گویند هنوز خیلی ها آنها را جدی نمی گیرند. به عنوان مثال، بارها در عکاسی، عکاسان از آنها می خواهند که ژست خاصی نگیرند و به سادگی لبخند بزنند و خوشحال به نظر برسند. صنعت زیبایی هنوز این مدل ها را به رسمیت نشناخته است.

10 چالش عجیب مدل های سایز بزرگ که با آن ها مبارزه می کنند

9- مدل های سایز پلاس باید کلیشه های دنیای مد را بشکنند و برای حق خود برای داشتن جایگاهی در صنعت زیبایی مبارزه کنند. آنها از یکدیگر حمایت می کنند و از یکدیگر الهام می گیرند، اما می گویند که متأسفانه سرسخت ترین مخالفان آنها همسالان خود هستند و بیشتر نظرات منفی در مورد آنها در شبکه های اجتماعی از طرف زنان است.

10- مدل های سایز بزرگ هر چقدر هم که موفق باشند توصیه می شود اضافه وزن خود را کاهش دهند. اما آنها سعی می کنند اجازه ندهند دیگران بر اعتماد به نفس آنها تأثیر بگذارند. البته گاهی اوقات مبارزه با کلیشه ها سخت است اما با حمایت و تشویق طرفداران خود سعی می کنند قوی بمانند و تسلیم نشوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان