//
کدخبر: ۷۴۷۴۰ //
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار کرد:

نشست تخصصی رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی

نشست تخصصی رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» امروز چهار‌شنبه 25 بهمن 1396 از ساعت 10 الی 12 در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تشکیل خواهد شد.

این نشست که با حضور متخصصان و استادان حوزه ارتباطات، رسانه و علاقه‌مندان برگزار می‌شود مهم‌ترین موضوع‌ها در زمینه شناخت کارکردهای رسانه‌های جمعی درشرایط بحرانی، نحوه پوشش رسانه‌ای حوادث طبیعی و آشنایی با راهبردهای رسانه‌ای در مواجه با بحران‌ها و حوادث طبیعی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

محورهای بحث  این نشست در مورد آشنایی با اقدامات و راهبردهای رسانه‌ای در مدیریت بحران و مقابله با حوادث طبیعی، نقش فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در کاهش تلفات بلایای طبیعی، چالش‌ رسانه‌های جمعی در مدیریت بحران و مواجه با حوادث طبیعی، نقش و کارکرد رسانه‌های مجازی در مدیریت بحرانخواهد بود.

در این نشست تخصی؛ دکتر احسان محمدی روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای،

رامین رادنیا مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان پیش‌گیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهرداد خدیر عضو شورای سردبیری سایت عصر ایران، زهره جوادیه مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها سخن راندند.

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید.

 

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید. خواهشمند است 15 دقیقه قبل از شروع  نشست در محل نشست حضور به هم رسانید.

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 روابط‌عمومی: 88733774

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان