//
کدخبر: ۲۰۸۲۰ //
از امروز

تلگرام صوتی برای کاربران ایرانی دو طرفه شد

تلگرام صوتی برای کاربران ایرانی از امروز دو طرفه شد و کاربران ایرانی از روز شنبه توانستند به آسانی با سایر کاربران این شبکه در سراسر دنیا تماس صوتی رایگان برقرار کنند .

تلگرام صوتی برای کاربران ایرانی دو طرفه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تلگرام از 10 فروردین سرویس صوتی رایگان خود را راه اندازی کرد ،‌این سرویس روز جمعه 25 فروردین به ایران رسید ولی کاربران ایرانی دیروز اغلب دریافت کننده تماس بودند و نمی توانستند به کاربران دیگر زنگ بزنند ولی از امروز این تماس ها دو طرفه شده است .

 

** رایتل تلویحا از تلگرام صوتی استقبال کرد

به دنبال فعال شدن تلگرام صوتی برای کاربران ایرانی از روز جمعه ، رایتل روز شنبه اعلام کرد که شبکه دیتای رایتل پذیرای تماس صوتی اپلیکیشن‌های پیام ‌رسان است.

رایتل در ادامه افزودکه از برقراری تماس صوتی اپلیکیشن‌های پیام‌ رسان در شبکه خود استقبال می‌کند.

 

** بروز رسانی تلگرام نخستین گام برای برای فعال سازی تماس صوتی

پس از دانلود آخرین نسخه ی برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از یکی از افرادی که قابلیت تماس صوتی برای وی فعال شده است بخواهید تا با شما تماس بگیرد و بعد از آن شما می‌توانید از قابلیت تماس صوتی بر روی تلگرام خود استفاده کنید.لازم به ذکر است این موضوع به دلیل تازه فعال شدن این ویژگی است و تا چند ساعت آینده بدون نیاز به این موضوع، آیکون تماس برای تمام کاربرها اضافه شود. اگر دوست یا اقوام شما در کشور دیگری زندگی میکنند و یا اگر شخصی را می شناسید که این قابلیت برایشان فعال شده، از وی بخواهید تا با خط شما یک تماس صوتی برقرار کند تا این امکان برایتان فعال شود.

 

** پیام صوتی تا چه میزان از داده های اینترنتی مصرف می کند؟

به گفته کارشناسان ،کیفیت تماس صوتی و حجم اینترنتی که مصرف می کنید به مدت زمان اتصال بستگی دارد، بطور مثال در یک تماس صوتی یک دقیقه ای حدود ۳۶۰ کیلوبایت حجم مصرف میشود که نسبتا مقرون به صرفه می باشد. اما تلگرام برای کاربرانی که نسبت به حجم و اینترنت خود حساس هستند نیز راهی اندیشیده، به طوریکه میتوان با وارد شدن به قسمت تنظیمات تلگرام و Data and Storage Settings، گزینه‌ی Use Less Data را فعال نمود تا با فشرده سازی و کاهش کیفیت صدا، میزان مصرف داده نیز کاهش یابد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان