//
کدخبر: ۷۸۶۸ //

ناصر محمدخانی به صفحه حوادث بازگشت

ستاره سابق فوتبال که ازسوی افرادی آشنا ربوده شده بود، آزاد شد...

ناصر محمدخانی به صفحه حوادث بازگشت

به گزارش فرتاک نیوز، ناصر محمدخانی، فوتبالیست مشهور که در جریان یک سناریو ازسوی افرادی آشنا ربوده شده بود،‌ آزاد شد. سردسته آدم‌ربایان مدعی است، ناصر با همسر صیغه‌ای‌اش قهر بوده و او قصد داشته است ستاره سابق فوتبال را با همسر صیغه‌ای‌اش آشتی دهد.

 

 

شامگاه سه‌شنبه مأموران پلیس پایتخت از ربودن ناصر محمد‌خانی، ستاره دهه شصت و مربی معروف فوتبال با خبر شدند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت ناصر محمدخانی هنگام ترک فرودگاه به سمت تهران از سوی چندنفر آشنا ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است. تحقیقات نشان داد این فوتبالیست مشهور وقتی در دام آدم‌ربایان گرفتار می‌شود به صورت مخفیانه به یکی از اعضای خانواده‌اش پیامکی می‌فرستد و از آنها برای آزادی‌اش درخواست کمک می‌کند. یکی از اعضای خانواده ناصر محمدخانی به مأموران پلیس گفت: ناصر  قرار بود از طریق هوایی به تهران بیاید. در حالی که ما منتظرش بودیم   پیامکی به گوشی‌ام فرستاد. وقتی پیامک را باز کردم ناصر نوشته بود در راه فرودگاه از سوی افراد آشنایی به زور و تهدید ربوده شده و در خانه‌ای در جنوب تهران حوالی خلیج زندانی شده است. ناصر از ما خواست به اداره پلیس برویم و برای آزادی‌اش درخواست کمک کنیم. وی در ادامه گفت: ناصر مدتی است با همسر صیغه‌ای‌اش اختلاف دارد و من از پیامک او متوجه شدم که بستگان همسرصیغه‌ای‌اش او را ربوده‌اند و الان احتمال می‌دهیم آنها بلایی سرناصر بیاورند.

 

پس از طرح این شکایت با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نیمه‌شب حادثه تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس‌آگاهی پایتخت به دستور مقام قضایی برای شناسایی و آزادی ناصر محمدخانی وارد عمل شدند.

 

بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی پلیس‌آگاهی نشان داد خانه‌ای که احتمال می‌رود آدم‌ربایان ناصر را در آن حبس کرده باشند، متعلق به یکی از نزدیکان همسر صیغه‌ای وی است. در چنین شرایطی مأموران خیلی زود خانه مورد نظر را شناسایی کردند و با حکم   قضایی برای آزادی ناصر وارد مخفیگاه آدم‌ربایان شدند. مأموران پس از دستگیری هشت مرد آدم‌ربا، فوتبالیست مشهور را پس از ساعت‌ها حبس آزاد کردند.

 

 

اختلاف خانوادگی انگیزه آدم‌ربایی

پس از آزادی ناصر، مأموران متهمان را برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

سردسته آدم‌ربایان که از نزدیکان همسر صیغه‌ای ناصر محمدخانی بود و نقشه آدم‌ربایی را به همراه تعدادی از بستگانش طراحی و اجرا کرده بود، گفت: مدتی قبل فوتبالیست مشهور یکی از بستگان نزدیک مرا به صورت موقت عقد کرد. آنها با هم زندگی خوبی داشتند و فامیل ما هم از زندگی با او راضی بود تا اینکه چندی قبل متوجه شدیم ناصر با همسر صیغه‌ای‌اش اختلاف پیدا کرده است. پس از این  میانجیگری کردیم تا آنها را آشتی بدهیم، اما فایده‌ای نداشت. من چند بار خودم با فوتبالیست پیشکسوت درباره اختلافش با همسرش حرف زدم و آنها را آشتی دادم، اما آشتی آنها زیاد پایدار نبود و دوباره با هم اختلاف پیدا کردند. وی ادامه داد: چند روز قبل همسر صیغه‌ای ناصر خانه‌اش را ترک کرد و پیش ما آمد. او به قدری ناراحت بود که دلم برای او سوخت و تصمیم گرفتم ناصر را گوشمالی و بعد آنها را با هم آشتی بدهم. چند روز قبل متوجه شدم که ناصر قرار است از سفری که رفته بود به تهران بازگردد. سپس با چند نفر از بستگانم تصمیم گرفتیم او را از فرودگاه به زور به خانه‌مان بیاوریم و با او درباره اختلاف با همسرش اتمام حجت کنیم.

شب حادثه در فرودگاه منتظرش بودم و وقتی ناصر را دیدیم به زور او را سوار خودرو کردیم و به خانه‌ای در جنوب تهران بردیم. ما قصد آدم‌ربایی نداشتیم و فقط می‌خواستیم او را با همسرش آشتی بدهیم، اما وقتی او را به زور سوار کردیم با هم مشاجره کردیم که ناصر احتمال داد ما قصد ربودن او را داریم و مخفیانه به خانواده‌اش پیامک داده و از مأموران برای آزادی‌اش درخواست کمک کرده بود تا اینکه مأموران وارد خانه شدند و ما را دستگیر کردند.

 

تحقیقات درباره این حادثه تا روشن شدن زوایای پنهان آن از سوی مأموران ادامه دارد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان