//
کدخبر: ۷۶۳۰ //

عکس/خرید طلا با عابربانک سرقتی/ درخواست پلیس برای شناسایی

پلیس آگاهی از مردم خواست زن ۴۰ ساله که با کارت عابر بانک سرقتی، طلا خریداری می کند را شناسایی کنند.

عکس/خرید طلا با عابربانک سرقتی/ درخواست پلیس برای شناسایی

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از مهر ،ساعت ۱۷ بیست و هشتم آبان ماه زنی با مراجعه به مغازه طلافروشی در مجتمع تجاری گلستان در منطقه پونک، از صاحب طلافروشی درخواست خرید یک سرویس طلا کرده و در ادامه با واریز این مبلغ به حساب صاحب مغازه اقدام به خرید یک سرویس طلای ۴ میلیون تومانی می‌کند.

 

چند روز پس از مراجعه این خانم به مغازه طلافروشی و خرید سرویس طلا، صاحب مغازه طلافروشی متوجه مسدود شدن حساب بانکی خود می شود؛ در مراجعه این شخص به شعبه بانک جهت بررسی علت مسدود شدن حساب ، وی اطلاع پیدا می کند که مبلغ چهار میلیون تومان پول واریز شده به حسابش از سوی خانم خریدار سرویس طلا ، متعلق به حساب بانکی احدی از شهروندان بوده که عابربانکش مورد سرقت سارقین قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "تحصیل مال نامشروع" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته داخل مغازه طلافروشی و با راهنمایی صاحب طلافروشی موفق به شناسایی تصویر خانمی حدودا ۴۰ ساله شدند که در مراجعه به مغازه طلافروشی و با استفاده از عابربانک مسروقه اقدام به خرید سرویس طلای ۴ میلون تومانی کرده بود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم پرونده از سوی بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از شهروندان که موفق به شناسایی تصویراین خانم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت و یا محل های تردد این شخص دارند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را ازطریق شماره تماس ۲۱۸۶۹۰۰۶ در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

سلامت نیوز: عکس/خرید طلا با عابربانک سرقتی/ درخواست پلیس برای شناسایی زن ۴۰ ساله

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان