//
کدخبر: ۷۵۲۷۴ //

باران و تگرگ سیستان و بلوچستان را فرا گرفت

رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده باران در اکثر نقاط استان بودیم و پیش‌بینی می‌کنیم رگبار باران و رعدوبرق در نواحی شمالی، جنوب شرق و برخی نقاط جنوب تا ادامه شب تداوم داشته باشد.

 باران و تگرگ سیستان و بلوچستان را فرا گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

وضعیت ابرناکی و بارش‌های پراکنده تا پایان امشب در استان ادامه دارد ولی بارش‌های سامانه در اکثر مناطق کمتر از 5 میلی‌متر خواهد بود.

رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: این بارش‌ها برای برخی مناطق سراوان بیشتر از 5 میلیمتر خواهد بود و احتمال جاری شدن روان‌آب در بخشی از نواحی این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به گزارش بارندگی از شهرستان‌های خاش، سراوان و سیب‌سوران، گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی برای امشب در نیمه شرقی استان ضمن افزایش ابر، بارش‌های پراکنده باران با احتمال بارش تگرگ و برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

ملاشاهی ادامه داد: برای اواخر امشب و اوایل وقت فردا احتمال بارش ناچیز و پراکنده در شمال استان نیز وجود دارد، از بعدازظهر یکشنبه تا پایان هفته در استان بارش تاثیر گذاری نخواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه ابرناکی و بارش‌ها در این مناطق تداوم نخواهد داشت و رفته رفته سامانه از مرز شرقی خارج می‌شود، اضافه کرد: سامانه بارشی از اواسط وقت فردا از استان خارج می‌شود و از دوشنبه افزایش محسوس دما در سطح استان رخ می‌دهد.

وی در مورد وضعیت دمایی استان نیز گفت: در 24 ساعت گذشته کنارک با بیشینه دمای 26.6 درجه سلسیوس گرم ترین شهر استان و زابل با کمینه دمای 2.3- درجه سلسیوس سردترین شهر استان بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان