//
کدخبر: ۷۰۹۹۳ //

پلیس به دنبال سارق عابربانک/ دزد را شناسایی کنید

پلیس آگاهی از شهروندان خواست که مردی را که اقدام به سرقت عابربانک و خالی کردن حساب مشتریان بانک‌ها کرده بود، شناسایی کنند.

پلیس به دنبال سارق عابربانک/ دزد را شناسایی کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

در تاریخ ۲۸ آذرماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به مأموران گفت: فکر می‌کردم کارت عابربانکم توسط دستگاه خودپرداز ضبط شده و قصد داشتم تا فردای آن روز برای تحویل گرفتن کارت به شعبه بانک بروم، متوجه شدم که مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت با استفاده از ترفند‌های متقلبانه و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت و مالباخته پس ازحضور درپایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۸ روز ۲۷ آذرماه برای برداشت پول و انجام عملیات بانکی به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کردم. پس از پایان عملیات بانکی، قصد گرفتن کارت ازداخل دستگاه را داشتم و متوجه شدم که دستگاه کارت مرا تحویل نمی‌دهد!

 

وی گفت: در همین زمان جوانی حدودا ۲۵ ساله که پشت سرم ایستاده بود گفت که کارت توسط دستگاه خورده شده و در ادامه به بهانه کمک کردن، به دستگاه نزدیک شد و پیشنهاد داد که او نیز دستگاه را برای گرفتن کارت امتحان کند. به این بهانه شماره رمز کارت را پرسید و من نیز رمز عابر بانک را به او گفتم و پس از آن، این فرد گفت که دستگاه کارت مرا خورده و باید برای گرفتن کارت در ساعت اداری به بانک مراجعه کنم.

 

شاکی ادامه داد: به سمت منزل حرکت کرده و زمانی که به خانه رسیدم متوجه پیامک‌های بانکی شده و با خواندن پیامک‌های بانکی متوجه شدم که طی دو نوبت مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از حسابم کسر شده است.

 

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته، موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در پاساژ المهدی و خیابان حرم در شهرری شدند و با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته دو مغازه طلافروشی، تصویر جوانی ۲۵ ساله در هر دو مغازه به عنوان خریدار طلا مورد شناسایی قرار گرفت، در ادامه نیز مالباخته تصویر این فرد را به عنوان جوانی که در مقابل دستگاه خودپرداز حضور داشت، مورد شناسایی قرار داد.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده، دستور انتشار تصویر متهم با پوشاندن چشمانش از سوی بازپرس پرونده صادر شد؛ لذا از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این فرد شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت این فرد یا محل سکونتش را از طریق شماره تماس ۷۳۹۴۸۲۷۷ – ۰۲۱ در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان