//
کدخبر: ۵۷۶۲ //

قاتل جاده‌ها بازهم قربانی گرفت

براثر برخورد خودرو پژو پارس باشتر در محور ایرانشهر به بزمان راننده پژو در دم فوت و ۲نفر از سرنشینان مجروح شدند.

قاتل جاده‌ها بازهم قربانی گرفت

به گزارش فرتاک نیوز، فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از زاهدان ،گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف فوتی جرحی مقارن ساعت ۱۸:۳۰  امشب در  حدود ۷۰ کیلومتری محور ایرانشهر به بزمان متاسفانه  یکدستگاه سواری پژو پارس با یک نفر شتر برخورد نموده که بر اثر این سانحه راننده پژو پارس فوت و ۲ نفر سرنشین سواری مجروح و به مراکز درمانی انتقال یافته است.

 

سرهنگ یدالله ستوده افزود: مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند که پس از بررسی علت تصادف از سوی کارشناسان ۱ -عدم توجه به جلو از طرف راننده سواری پژو پارس و ۲ - بی احتیاطی از طرف ساربان و مالکین و یا مسئول هدایت شتر ها به علت رها نمودن نفرات شتر  تشخیص داده شده است.

 

گفتنی است ،در سال جاری متاسفانه ۱۰ درصد کل متوفیان تصادفات مربوط به برخورد خودروها با احشام (شترها)بوده است که لازم است هم رانندگان محترم بویژه در شب با توجه کامل به جلو و سرعت مطمئنه تردد نمایند و هم مالکین شتر ها با کنترل احشام و رها ننمودن آنها در معابر به وظیفه خود در قبال رانندگان و کاربران جاده عمل نمایند.

 

بدیهی ست چنانچه تصادفی با نفرات شتر رخ دهد سهم تقصیر ساربان و مالکین شترها محفوظ است و باید پاسخگوی بی مسئولیتی خود در مراجع قضایی باشند.

 

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان