//
کدخبر: ۵۶۴ //

شناسایی هویت جسد دختر کشف شده در جاده یاسوج - اصفهان/علت فوت نامعلوم

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت که هویت جسد دختر 20 ساله پیدا شده در 20 کیلومتری جاده یاسوج - اصفهان که عصر پنجشنبه 9 دی سال جاری توسط ماموران انتظامی شهرستان دنا کشف شد، شناسایی شده اما علت فوت همچنان نامعلوم است.

شناسایی هویت جسد دختر کشف شده در جاده یاسوج - اصفهان/علت فوت نامعلوم

کامروز امینی روز چهارشنبه اظهار داشت که جسد پیدا شده مربوط به شهر فرخ شهر استان چهار محال و بختیاری بوده که هم اینک خانواده متوفی برای تصدیق ادعا و آگاهی از علت فوت فرزند خود در مرکز پزشکی قانونی کهگیلویه و بویر احمد حضور دارند.

جسد دختری 20 ساله با هویت نامعلوم پنجشنبه هفته گذشته و در حالی که پیچیده در پتو در حد فاصل 20 کیلومتری جاده یاسوج - اصفهان (منطقه دارشاهی دنا) رها شده بود توسط ماموران گشت انتظامی این شهرستان کشف شد.

وی با بیان اینکه علت فوت این دختر همچنان نامشخص است، گفت: سعی خواهد شد ظرف روزهای آینده نیز علت مرگ وی معلوم شود.

سرهنگ عبدالنبی میری سوق فرمانده انتظامی شهرستان دنا نیز در همین زمینه گفته که با توجه به تحقیقات و بررسی های جنایی اولیه هیچ‌گونه علائم سوختگی و یا ضرب و جرح بر جسد پیدا نبود اما علائمی مشکوک به خفگی مشاهده شده است.

شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت دارای 2 بخش مرکزی و پاتاوه با جمعیتی افزون بر 46 هزار نفر در 30 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

دهستان دارشاهی با جمعیتی افزون بر 800 نفر از توابع شهرستان دنا است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان