//
کدخبر: ۴۹۳۹ //

بیم و امید/ پایان هفتمین روز جستجو برای یافتن دلیرمردان اتش نشان

هفتمین روز جستجو در ویرانه های پلاسکو با تلاش آتش نشان و نیروهای امدادی برای یافتن رد و نشانی از دلیرمردان آتش نشانی، همزمان با اواربرداری در طبقه منفی یک به کشف برخی تجهیزات ، کپسول و کلاه ایمنی در مکان اوارها منجر شد.

بیم و امید/ پایان هفتمین روز جستجو برای یافتن دلیرمردان اتش نشان

به گزارش فرتاک نیوز، عملیات آواربرداری حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری و اداری پلاسکو در مرکز تهران، همچنان ادامه دارد.

در قسمت شرقی، آتش نشانان به بخشی مشکوک شدند و با استفاده از چند دستگاه بیل مکانیکی به جستجوی باقی پیکرها پرداختند که متاسفانه در این مسیر پیکری وجود نداشت.

در لحظات پایانی هفتمین روز ؛ عملیات آواربرداری در قسمت غربی و شمال شرقی ادامه دارد که با هر آواری که برداشته می‌شود، آتش زیر خاکستر زبانه می کشد.

هفتمین روز جستجو در ویرانه های ساختمان پلاسکو در طبقه منفی یک هم اکنون (ساعت 12چهارشنبه شب ) درحالی به پایان رسید که تیم های آتش نشانی به صورت دستی مشغول کند و کاو در این طبقه برای یافتن ردی از شهدای آتش نشان هستند.

پیش تر روابط عمومی پزشکی قانونی استان تهران عصر چهارشنبه اعلام کرد: با تحویل پیکر چهار تن دیگر از جان باختگان حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی، تعداد کل اجساد تحویلی به 12 پیکر رسید.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان تهران، پیکر چهار تن دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو امروز بعدازظهر (چهارشنبه) به پزشکی قانونی مرکز کهریزک تحویل داده شد.

به گزارش پزشکی قانونی، این چهار پیکر متعلق به شهدای آتش نشان است.

به گزارش پزشکی قانونی تهران، تا لحظه انتشار این خبر، تعداد کل اجساد تحویلی به پزشکی قانونی با احتساب فرد ارجاع شده از بیمارستان به 12 تن رسیده است.

ساختمان پلاسکو با قدمت بیش از 50 سال واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان