//
کدخبر: ۴۵۹۰۳۹ //

آزار شیطانی دختر تهرانی در پنت هاوس مرد بی ام و سوار

مردی که به اتهام آزار و اذیت دختری جوان دوبار به اعدام محکوم اما حکمش نقض شده بود پس از سومین محاکمه به تبعید و شلاق محکوم شد.

آزار شیطانی دختر تهرانی در پنت هاوس مرد بی ام و سوار
به گزارش فرتاک نیوز،

20 شهریور سال 1402  دختر ۲۲ ساله‌ای به نام سارا به پلیس آگاهی رفت و گفت:  می‌خواستم به مطب دکتر بروم که مردی  سوار بر خودروی BMW راهم را سد کرد و پیشنهاد دوستی داد، من توجهی نکردم اما وقتی از مطب دکتر بیرون آمدم او همانجا ایستاده و منتظر من بود . از آنجایی که باتری تلفنم تمام شده بود و نمی‌توانستم تاکسی اینترنتی بگیرم او متوجه شد و به بهانه اینکه مرا برساند سوار خودرواش شدم اما مرا به خانه‌اش برد و بعد از من خواست داخل خانه بروم تا برایم تاکسی بگیرد او همان موقع آبمیوه‌ای به من داد که  وقتی خوردم نیمه بیهوش شدم بعد هم می‌خواست به من تعرض کند که التماسش کردم تا با من کاری نداشته باشد اما با عصبانیت سرم را به تخت کوبید و بی‌رحمانه آزارم داد و بعد هم تهدیدم کرد که به کسی حرفی نزنم.

با شکایت دختر جوان، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تأیید کردند.

پس از آن مأموران، متهم  50 ساله را بازداشت کردند. اما وی منکر آزار و اذیت شد و گفت: ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم.  او با میل خودش سه بار به پنت‌هاوس من در محله زعفرانیه آمد و یک بار هم به خانه مادری‌ام رفتیم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در نخستین جلسه دادگاه شاکی برای متهم تقاضای اشد مجازات کرد اما متهم بازهم منکر تعرض شد و گفت:  ما باهم دوست بودیم . آخرین بار وقتی این دختر از خانه‌ام رفت مدعی شد گوشواره 100 میلیونی‌اش در خانه من گم شده و باید پول آن را بپردازم اما چون قبول نکردم از من شکایت کرده تا آبرویم را ببرد.

در پایان جلسه، قضات متهم را به اعدام محکوم کردند. اما حکم در دیوان عالی کشور نقض شد. وقتی مرد جوان در شعبه 11 دادگاه کیفری برای دومین بار محاکمه شد این بار نیز قضات وی را به اعدام، 5سال زندان به خاطر آدم‌ربایی و پرداخت دیه به خاطر کتک زدن دختر جوان و جراحت‌های وارده  محکوم کردند.

این حکم نیز با اعتراض متهم از سوی  قضات دیوان عالی کشور شکسته شد تا وی برای سومین بار در شعبه پنجم دادگاه کیفری از خود دفاع کند.

در سومین جلسه رسیدگی به این پرونده که به صورت غیرعلنی برگزار شد  قضات دادگاه کیفری متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به 99 ضربه شلاق و 2 سال تبعید محکوم کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان