//
کدخبر: ۴۴۸۸۹۵ //

دستگیری قاتل فراری در کاشان/ او جوان ۲۵ ساله‌ای را به قتل رسانده بود +جزییات

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند کمتر از ۱۲ساعت قاتل جوان ۲۵ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

دستگیری قاتل فراری در کاشان/ او جوان 25 ساله‌ای را به قتل رسانده بود
+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ایرج کاکاوند ضمن اشاره به دستگیری قاتل اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل جوان 25ساله در یکی از محلات شهر کاشان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در بیان جزئیات اقدامات صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی شهرستان کاشان افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی در کمتر از 12ساعت موفق شدند قاتل را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان انگیزه قاتل از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی با مقتول عنوان و خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه شهروندان در مواجه با مسائل و مشکلات با بررسی جوانب و موضوع واکنش نشان دهند، گفت: شهروندان در مواجه با مشکلات لازم است بهترین عملکرد را داشته باشند و از این رو بررسی جوانب مختلف موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان