//
کدخبر: ۴۳۶۸۹۰ //

وقوع آتش‌سوزی بزرگ در محدوده میدان منیریه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار لوازم یک‌بارمصرف و پلاستیکی محدوده میدان منیریه خبر داد.

وقوع آتش‌سوزی بزرگ در محدوده میدان منیریه
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 16:23 عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار ظروف پلاستیکی و یک‌بار مصرف به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر  ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در  خبابان ولی‌عصر(ع)، پایین‌تر از میدان منیریه، خیابان امیربهادر اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار دو طبقه نگهداری از ظروف پلاستیکی و ‌یک‌بار مصرف به مساحت 1000 مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش تمام این فضا را در برگرفته و به تعدادی از منازل اطراف نیز سرایت کرده است.

ملکی افزود:  آتش‌نشانان همزمان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز اقدام به تخلیه منازل مسکونی اطراف کردند. در مجموع ساکنان 12 واحد مسکونی تخلیه شد.

وی با بیان اینکه وجود سیلندرهای گاز در محل سبب وقوع انفجارهای مختلف شده و عملیات را با دشواری مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق ادامه دارد و تاکنون این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان