//
کدخبر: ۴۲۵۰۶۹ //

علت اصلی مسمومیت تعدادی از دانشجویان سبزواری اعلام شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: پیرو مشکلات گوارشی که برای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه رخ داد بعد از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد مشکل در بخشی از زنجیره توزیع غذا بوده که رعایت کامل موازین بهداشتی در آن انجام نشده است.

علت اصلی مسمومیت تعدادی از دانشجویان سبزواری اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد سالاری شنبه هشتم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز این اتفاق در وهله نخست نسبت به تغییر عوامل توزیع غذای دانشجویان اقدام و همچنین تیم نظارتی تعیین شد تا زنجیره تولید و توزیع تغذیه دانشجویان را به طور دقیق مورد نظارت کامل قرار دهد.

وی تصریح کرد: در نتایج آزمایشات انجام شده هیچ‌گونه عامل خطرناک مخاطره آمیزی مانند آلودگی میکروبی گوارشی و بیماری های ویروسی از جمله کرونا و آنفلوانزا مشاهده نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  با اعتماد و اطمینان خاطر به خانواده‌های دانشجویان و تمامی شهروندان اعلام می‌نمایم هیچ تهدیدی در خصوص سلامت دانشجویان وجود ندارد، خانواده‌ها نگران نباشند.


هفتم مهرماه ۴۶ نفر از دانشجویان شامل ۲۷ دانشجوی پسر و ۱۹ دانشجوی دختر به دلیل مسمومیت از طریق  اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان واسعی اعزام شدند.

با همکاری کادر درمان بیمارستان دانشجویان بلافاصله بعد از دریافت سرم درمانی همگی بعد از یک ساعت از بیمارستان واسعی ترخیص و فقط یک دانشجو با چند ساعت تاخیر در حوالی ساعت ۶ صبح امروز از بیمارستان ترخیص و به خوابگاه منتقل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان