//
کدخبر: ۴۲۰۷۶۹ //

زنی شوهر معلولش را ۴ سال زندانی کرد

زنی که به خاطر ثروت شوهرش با او ازدواج کرده بود، این مرد را 4 سال در خانه زندانی کرد.

زنی شوهر معلولش را ۴ سال زندانی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از میرر، تام هاو ۴۰ساله از سال‌ها پیش به‌دلیل فلج مغزی خانه نشین بود تا اینکه با زنی به نام سارا ازدواج کرد. سارا ۱۰سال از تام بزرگ‌تر بود اما به‌خاطر ثروت خانوادگی تام حاضر شده بود، تن به این ازدواج بدهد. او اما مدتی پس از ازدواج تصمیم دیگری برای همسر معلولش گرفت. سارا به بهانه اینکه به تنهایی نمی‌تواند از تام مراقبت کند، پرستاری را استخدام کرد؛ مردی به نام جورج که پس از مدت کوتاهی که به خانه مرد معلول رفت‌وآمد داشت، به سارا علاقه‌مند شد و این دو تصمیم هولناکی برای مرد معلول گرفتند.
آنها به‌مدت ۴سال تام را در اتاق خوابش زندانی کردند و در همه این مدت فقط هفته‌ای یک‌بار به او اجازه می‌دادند که به حمام برود. آنها برای اینکه لو نروند، در جشن کریسمس یا جشن تولد، وی را تمیز می‌کردند و نزد خانواده‌اش می‌بردند و اما او را تهدید کرده بودند که اگر از ماجرا چیزی نزد خانواده‌اش بگوید، وی را خواهند کشت. این زن و مرد شیاد در همه این سال‌ها از اموال و پول‌های تام برای خوشگذرانی استفاده می‌کردند تا اینکه درنهایت دستشان رو شد و خانواده تام که سرزده به خانه او رفته بودند، با دیدن وضعیت وحشتناک وی در اتاق، پلیس را خبر کردند و به این ترتیب همسر و پرستار مرد معلول بازداشت شدند.
تام در دادگاهی که برای محاکمه سارا و جورج تشکیل شده بود، گفت: در آن سال‌ها روزهای بسیار بدی را می‌گذراندم، من برده آنها بودم و چون برایشان منفعت مالی داشتم من را نگه داشته و زندانی کرده بودند. بارها می‌خواستم که خودم را بکشم و از این شرایط نجات دهم اما بدون کمک این کار برایم شدنی نبود. آنها به اندازه‌ای به من غذا می‌دادند تا من فقط زنده بمانم. در طول محاکمه، وکلای متهمان تلاش کردند اتهامات آنها را رد کنند اما مدارک و شواهد کاملا نشان دهنده این بود که آنها مقصرند. به این ترتیب قاضی پرونده سارا و جورج را به اتهام زندانی کردن مرد معلول و رفتار بی‌رحمانه با وی به ۱۱سال زندان محکوم کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان