//
کدخبر: ۴۱۴۷۹۳ //

دستگیری عاملان تیراندازی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان زاهدان و کشف یک قبضه سلاح از متهمان خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در زاهدان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار " دوستعلی جلیلیان " امروز دوشنبه، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک شهروند در شهرستان زاهدان، بلافاصله اقدامات تخصصی ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عوامل این تیراندازی آغاز شد.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و تخصصی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد شخصی به دلیل اختلافات قبلی با سلاح کمری به سمت یک شهروند اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد جراحت به وی شده و سپس از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات ویژه پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با اشراف اطلاعاتی، عامل اصلی تیراندازی و همدستش در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از مخفیگاه متهمان، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان