//
کدخبر: ۴۱۳۴۶۷ //

دادستان ری: شرور معروف دولت‌آباد روانه زندان شد

دادستان شهرستان ری گفت: یکی از سرشناس‌ترین اراذل و اوباش شهرری، با اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی با صدور قرار موقت بازداشت و روانه زندان شد.

دادستان ری: شرور معروف دولت‌آباد روانه زندان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدمهدی رحیمی دادستان شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم جزم دادستانی شهرستان ری در برخورد با بر هم زنندگان نظم عمومی اظهار کرد: یکی از سرشناس‌ترین اراذل و اوباش شهرری با تصمیم شجاعانه دادستانی شهرری با صدور قرار موقت بازداشت شد.

وی افزود: این شرور معروف شهرری و دولت‌آباد با عنوان اتهامی اخلال در نظم و آسایش عمومی در پی اقدامات قاطع دادستانی در برخورد با اراذل و اوباش روانه زندان شد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: این شرور دستگیر شده دارای سابقه درگیری‌های متعدد بوده که گلایه‌های اهالی منطقه را به همراه داشته است و امروز در راستای حفظ آرامش محله در ایام ماه محرم این حکم صادر شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و نیز ایجاد بازدارندگی مناسب متهمان با عناوین اتهامی اخلال در نظم و امنیت عمومی، مشارکت در نزاع دسته‌جمعی، تخریب اموال عمومی و خصوصی تشکیل پرونده شده و برخورد سریع و قاطعانه از سوی دادستانی صورت می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان