//
کدخبر: ۴۰۹۳۳۹ //

کلاهبرداری با فروش خودرو در سایت‌های واسطه‌گر

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد متهم به ۲۶ فقره کلاهبرداری با ترفند فروش خودرو در سایت های واسطه گر به دام افتاد.

کلاهبرداری با فروش خودرو در سایت‌های واسطه‌گر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ احمد نگهبان، اظهارداشت: با دریافت یک برگ مرجوعه قضائی از سوی مردی جوان مبنی بر کلاهبرداری از وی در یکی از سایت های واسطه گر خرید و فروش کالا، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری خواجه ربیع قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی در یک سایت واسطه گر آگهی های مربوط به فروش خودرو را دنبال می کرده که با مشاهده یکی از تبلیغات با فرد فروشنده تماس گرفته و پس از توافق، مبلغ 100 میلیون ریال را به عنوان بیعانه به حساب فروشنده پرداخت کرده که روز بعد فروشنده پاسخگوی تماس‌های وی نمی‌باشد.

نگهبان اظهارکرد: ماموران انتظامی با بررسی اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات بر روی سرنخ های به جامانده متهم را که جوانی 24 ساله است در محدوده خیابان شهید ناصری شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 26 فقره کلاهبرداری از شهروندان با مبالغی بین 30 میلیون تا 100 میلیون ریال با این ترفند اعتراف که تاکنون 6 مالباخته در این رابطه شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: خریداران سایت های خرید و فروش کالا باید از واریز هرگونه وجهی قبل از مشاهده و دریافت کالا خودداری کنند زیرا در بسیاری از موارد به محض واریز وجه، فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس‌های خریدار نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان