//
کدخبر: ۴۰۸۸۷۳ //

مرد همدانی چشمه قصابان را ناامن کرده بود

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک نفر سارق سابقه دار باغات در مسیر چشمه قصابان همدان خبر داد.

مرد همدانی چشمه قصابان را ناامن کرده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: روز گذشته و در حین گشت زنی ماموران کلانتری ۱۷ مریانج در باغات منطقه چشمه قصابان متوجه حضور فردی در یکی از باغات منطقه شدند.

وی افزود: با توجه به سابقه سرقت از باغات به ویژه در این ساعات، این شخص را تحت نظر قرار داده و در حین انتقال اموال سرقتی از داخل باغ، وی که قصد فرار از دست مأموران داشت را دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از استعلام مشخص شد که سارق دارای سوابق متعدد  سرقت  است که با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از  دستگیری  یک نفر سارق سیم و کابل در حین سرقت در محله شهرک مدنی و کشف پنج فقره سرقت دیگر خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۶ همدان روز گذشته در حین گشت زنی در شهرک مدنی متوجه حضور فردی بالای دیوار یک منزل مسکونی شدند.

وی افزود: این فرد به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد که با مهارت مأموران وی دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدکه در بازرسی از کیسه همراه وی، وسایل و ابزارآلات سرقت سیم و کابل شامل سیم چین، انبر و ... کشف شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: متهم پس از اعتراف به پنج فقره سرقت سیم و کابل، مالخر اموال را نیز معرفی کرد که با هماهنگی مقام قضایی این شخص نیز دستگیر شد که وی اعتراف کرد حدود سه ماه است که اموال سرقتی این شخص را خریداری می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر دو متهم با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان