//
کدخبر: ۴۰۷۷۳۳ //

۲ تصادف زنجیره‌ای در جهرم، چهار کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

رییس مرکز اوژانس شهرستان جهرم گفت: بر اثر ۲ حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های این شهرستان چهار نفر کشته و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.

۲ تصادف زنجیره‌ای در جهرم، چهار کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا خوشرو پنجشنبه بیان کرد: ۲ حادثه تصادف طی شامگاه گذشته در جاده‌های شهرستان جهرم رخ داد که در تصادف اول ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ برخورد زنجیره‌ای سه کامیون و ۲ خودرو سبک در محور جهرم لار (بعد از رزک) به مرکز اورژانس ۱۱۵جهرم اعلام شد که سریعا پنج آمبولانس به محل تصادف اعزام شد.

وی با بیان اینکه ۹ مصدوم حاصل این تصادف بود، گفت: پرسنل عملیاتی اورژانس ۶ مصدوم را ضمن اقدامات درمانی و اورژانسی مناسب به بیمارستان پیمانیه منتقل کردند که در این حادثه سه نفر در صحنه جان خود از دست دادند و یکی از مصدومان نیز در بیمارستان فوت کرد.

رییس مرکز اوژانس شهرستان جهرم در ادامه افزود: در حادثه دوم نیز که در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ در محور جهرم - خفر (روبروی شهرک احمدیه) رخ داد، سه دستگاه خودرو پراید، نیسان و خودرو سنگین با هم برخورد کردند.

خوشرو ادامه داد: سه آمبولانس به محل این تصادف اعزام شد که سه مصدوم با اقدامات درمانی و اورژانسی مناسب به بیمارستان خفر منتقل و ۲ مصدوم دیگر نیز در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

شهرستان جهرم نیز در ۱۸۲ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان