//
کدخبر: ۴۰۴۵۲۰ //

حریق گسترده در باغات کوهدشت/ ۲ نیروی آتش‌نشانی مصدوم شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت از مهار آتش‌سوزی گسترده در یکی از باغات بخش مرکزی و مصدوم‌شدن دو نیروی آتش‌نشانی خبر داد.

حریق گسترده در باغات کوهدشت/ ۲ نیروی آتش‌نشانی مصدوم شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ رستمی در ارتباط با وقوع آتش‌سوزی عصر روز گذشته در باغات منطقه کِله‌گاری در بخش مرکزی اظهار داشت: نیروها و دو خودروی آتش‌نشانی بلافاصله پس از تماس مردمی با سامانه 125 به این منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به گستردگی آتش‌سوزی در منطقه کله‌گاری افزود: نیروهای کمکی و سه خودروی دیگر از ماشین‌آلات مستقر در ایستگاه‌های شماره 1 و 2 سازمان آتش‌نشانی به محل حریق اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت عنوان کرد: حریق رخ‌داده در منطقه کله‌گاری با تلاش نیروهای آتش‌نشانی با موفقیت مهار شد و از سرایت آتش‌سوزی به مزارع و بروز خسارات جبران‌ناپذیر جلوگیری به‌ عمل آمد.

وی با تأکید به اینکه دو نیروی سازمان آتش‌نشانی کوهدشت در هنگام مهار حریق دچار مصدومیت و سوختگی شدند، بیان کرد: این افراد برای مداوا با کمک اورژانس به بیمارستان امام خمینی اعزام شدند.

رستمی با تأکید به اینکه حال عمومی نیروهای مصدوم‌شده آتش‌نشانی کوهدشت هم‌اکنون رضایت‌بخش است، گفت: یک نیرو باید تحت مراحل تکمیلی درمان قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت از خسارت جزئی و نقص فنی یک خودروی بنز 1921 آتش‌نشانی در هنگام مهار حریق در بخش مرکزی خبر داد و تأکید کرد: علت وقوع این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و در دست بررسی کارشناسان قرار داد.

رستمی نسبت به‌ احتمال وقوع آتش‌سوزی در مزارع و باغات کوهدشت هشدار داد و بر توجه ‌کشاورزان در رعایت نکات ایمنی تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان