//
کدخبر: ۳۶۸۰۶۲ //

انگیزه پلید ۲ برادر از ربودن عمه

2 برادر که قصد تصاحب یک ملک را داشتند عمه‌شان و شوهر او را ربودند.

 انگیزه پلید 2 برادر از ربودن عمه
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از دو برادری که با ربودن عمه و شوهر او درصدد تصاحب ملک ۲۰میلیارد تومانی آنها بودند‌، بازداشت شد و دیگری متواری است.

اوایل هفته گذشته پرونده نیابت قضایی ازاستان مرکزی مبنی بر بازداشت دو آدم‌ربای فراری به بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران ارسال و با هماهنگی قضایی تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در این باره آغاز شد. با‌تحقیق از شاکی معلوم شد دو آدم‌ربا برادرزاده‌های همسرش هستند که اوایل بهار امسال به قصد تصاحب ملک ۲۰میلیارد تومانی، آنها  را  ربوده  اما در این اخاذی ناکام مانده و فراری شده‌اند. ماموران در جست‌و‌جوی دو آدمربای فراری بودند که دو روز پیش یکی از آنها در خانه‌ای در جنوب شهر تهران بازداشت شد.

متهم بعداز ضد و نقیض‌گویی فراوان اعتراف کرد و گفت‌: پدرم سه دانگ از سهم ملکی را در روستا خریده و سه دانگ آن برای عمه‌‌ام و شوهرش بود‌. ارزش آن ۲۰میلیارد تومان شده بود‌. قرار بود یکی سهم دیگری را بخرد یا ملک را بفروشند و هرکدام سهم‌شان را  بردارند. عمه و شوهرش آن روز به باغی در همان ملک در روستا رفته بودند. به بهانه این‌که به جای پدرمان می‌خواهیم مذاکره کنیم به باغ روستایی که آنها رفته بودند سرزدیم. 

وی افزود‌: با آنها حرف زدیم و قرار شد به زودی نظر نهایی را بدهیم. عمه‌ام و شوهرش در باغ ماندند و ما دو برادر ۳۰دقیقه بعد در حالی که نقاب برچهره‌هایمان زده بودیم، چاقو به دست وارد باغ شدیم و به اتاقکی رفتیم که آنها بودند. دست و پایشان را با چسب نواری بستیم‌. عمه را درصندلی عقب و شوهرش را در صندوق عقب خودرو ی سمندمان زندانی و به مرگ تهدید کردیم. متهم ادامه داد: می‌خواستیم آنها را به دفترخانه برده و ملک ۲۰میلیارد تومانی را به‌ نام خودمان ثبت کنیم اما در میانه راه شوهرعمه‌‌ام چسب‌ها و قفل صندوق را باز کرد و بیرون پرید و با کمک یک راننده کامیون خودش را به پلیس رساند و ماجرا را  اطلاع داد. وقتی متوجه فرارش شدیم از ترس این‌که پلیس ما را پیدا‌ کند، عمه‌مان را رها کردیم و در اخاذی ناکام ماندیم. به شهرستان‌های مختلف فرار کردیم. اما من به تهران که آمدم، بازداشت شدم. 

با اعتراف این متهم چون پرونده آدم‌ربایی او در استان مرکزی مطرح بود به پلیس آنجا ارسال شد تا تحقیقات از وی و بازداشت برادرش در آنجا ادامه یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان