//
کدخبر: ۳۱۸ //

عامل قتل مادر و دختر محاکمه می شود

مرد جوانی که سه سال قبل و درجریان سرقت از خانه‌ای، زن جوان و دختر سه ساله‌اش را به قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست بزودی پای میز محاکمه می‌رود.

عامل قتل مادر و دختر محاکمه می شود

 رسیدگی به این پرونده از ساعت 18:30 نخستین روز بهمن سال 92 با اعلام خبر مرگ مرموز مادر و دختر 3 ساله درجنوب تهران آغاز شد.

امیر-مرد صاحبخانه-که به خاطر کار خارج از تهران بود وقتی پس ازچندین تماس تلفنی موفق به صحبت با همسرش -سهیلا-نشد سراسیمه از یک آشنای خانوادگی خواست به خانه‌شان برود و ازحال همسروفرزندش خبری بدهد .

زن جوان وقتی مقابل خانه رسید با استشمام بوی شدید گاز بلافاصله با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفت. پس ازحضور آنها درآپارتمان، جسد زن 27 ساله و دختر 3 ساله‌اش پیداشد. نخستین شواهد حکایت از آن داشت که مادر و دختر، قربانی گازگرفتگی شده‌اند اما در بررسی دقیق صحنه توسط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد که شیلنگ گاز به صورت عمدی پاره شده است.ضمن اینکه طلاهای سهیلا نیز به سرقت رفته بود. بدین ترتیب انگیزه قتل به خاطر سرقت مطرح شد.

از سوی دیگر سالم بودن درهای ورودی، حکایت از آن داشت که عامل جنایت فردی آشنا بوده است.در ادامه رسیدگی به پرونده و ردیابی‌های پیچیده پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از بستگان مقتول به نام اردلان شدند که روز جنایت در تهران و در محدوده محل زندگی قربانیان دیده شده بود. بدین ترتیب کارآگاهان جنایی با نیابت قضایی راهی محل سکونت متهم جوان در گیلان شده و او را دستگیر کردند سپس متهم برای تحقیقات به تهران منتقل شد.او ابتدا منکراطلاع ازقتل شد اما زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی روبه‌رو شد پس از گذشت دو سال و چهار ماه از جنایت، به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد.با اعتراف مرد جوان به قتل مادر و دختر و بازسازی صحنه جنایت، کیفرخواست متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شد. بدین ترتیب متهم جوان بزودی پای میز محاکمه می‌رود.

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان