//
کدخبر: ۲۶۹۱ //

دستگیری مامورقلابی کمیته امداد در قم

مرد جوان با نقش پردازی در پوشش مامور کمیته امداد اقدام به خالی کردن صندوق صدقات خانه های مردم قم می کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، چندی پیش ماموران پلیس آگاهی استان قم در جریان فریبکاری مرد جوانی در پوشش مامور کمیته امداد قرار گرفتند که در این پرونده مرد جوان با نقش پردازی به جلوی خانه ها رفته و با گرفتن پول صندوق صدقات خانه فیش و رسید ارائه می دهد.

بدین ترتیب ماموران با حضور در محل هایی که مرد مامورنمای کمیته امداد نقش پردازی می کرد رفته و در بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی موتور سیکلت مرد فریبکار شدند.

در این مرحله ماموران موفق به شناسایی صاحب موتور سیکلت شدند که پس از دستگیری، وی به ماموران گفت: از ماجرای سرقت ها بی اطلاع هستم و نمی دانم چه کسی دست به این کار زده که در این مرحله ماموران به پسر صاحب موتور که جوانی سابقه دار و افیونی است مظنون شدند.

پسر جوان هدف تحقیقات پلیسی قرار گرفت و زمانیکه در برابر تصویر دوربین های مداربسته قرار گرفت مرد جوان را دایی اش معرفی کرد.

بدین ترتیب ماموران با شناسایی سارق صندوقات صدقات ها در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری مرد فریبکار شدند.

این مرد که راهی جز اعتراف نداشت گفت: در محله های بالای شهر قم در نقش مامور کمیته امداد به جلوی در خانه ها می رفتم و با دادن یک رسید جعلی پول های صندوق صدقاتشان را می گرفتم.

سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس آگاهی استان قم در راستای این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به سرقت هایش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان