//
کدخبر: ۲۵۰۰ //

تصادف وحشتناک رانا با کامیون + تصاویر

تصادف شدید کامیون با خودروی رانا در بزرگراه شهید یاسینی منجر به مصدومیت دو سرنشین رانا شد.

تصادف وحشتناک رانا با کامیون + تصاویر

به گزارش فرتاک نیوز، ساعت 2:30 بامداد امروز برخورد شدید یک کامیون با خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی، بالاتر از میدان شهید کلاهدوز به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 60 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حسن مهرورز؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری رانا با دو سرنشین و یک دستگاه خودروی کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو سواری در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری، علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه نصب کردند همچنین نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، با احتیاط کامل قطعات بدنه متلاشی شده خودرو سواری را بریدند، هر دو سرنشین خودروی سواری (دو مرد جوان) که دچار مصدومیت شده بودند را از خودرو خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

نیروهای عملیاتی پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن بزرگراه و ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت وقوع تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

منبع: اتاق خبر24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان