//
کدخبر: ۲۴۸۰ //

اعدام قاتل پنج عضو یک خانواده در میاندوآب

حکم اعدام عامل قتل پنج عضو یک خانواده میاندوآبی امروز/دوشنبه/ در یکی از روستاهای این شهرستان اجرا و به دار مجازات آویخته شد.

اعدام قاتل پنج عضو یک خانواده در میاندوآب

به گزارش فرتاک نیوز، قاتل 24 ساله تابستان امسال در اقدامی غم بار، با شلیک گلوله و ضربات چاقو موجب قتل پنج عضو یک خانواده (پدر، مادر و سه فرزند پسر و دختر) شده بود.

رییس دادگستری شهرستان میاندوآب در این خصوص گفت: این قاتل در یک اقدام خونبار، پنج عضو یک خانواده را نیمه شب و در حالی که در خواب بودند با اسلحه و چاقو به قتل رسانده است.

حجت الاسلام عادل گل حسینی با اشاره به این که قاتل در کمتر از سه ساعت با اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر شد، اظهار کرد: بعد از دستگیری این فرد محاکمه وی آغاز و در کمتر از 2ماه با توجه به استقرار دادگاه کیفری شعبه یک در میاندوآب، رای به قصاص نفس صادر شد.

وی افزود: بعد از صدور حکم و تشریفات قانونی، حکم امروز به اجرا در آمد تا درس عبرتی برای افراد شرور که با امنیت جامعه و جان مردم بازی می کنند، باشد.

رئیس دادگستری میاندوآب با تاکید بر این که باید با امر به معروف و نهی از منکر، مانع از تکرار این نوع اتفاقات شد،بیان کرد: این نتیجه کار کسانی است که با امنیت مردم و جامعه و نوامیس مردم بازی می کنند، است.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب نیز گفت: این فرد در تیر ماه امسال به این جنایت دست زده بود که پلیس بلافاصله اقدامات خود را برای دستگیری وی بعد از حادثه آغاز کرد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد ادامه داد: در این حادثه تلخ پنج نفر از اعضای یک خانواده به علت اختلاف شخصی توسط قاتل 24 ساله کشته شدند.

وی بیان کرد: قاتل در کمتر از سه تا چهار ساعت در یکی از باغ های اطراف جنایت که خودش را مخفی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شیخ نژاد اظهار کرد: بعد از دستگیری، متهم تحویل مقامات قضایی شد و بعد از صدور حکم، امروز شاهد اجرای آن بودیم.

میاندواب در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

 

منبع: اتاق خبر24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان