//
کدخبر: ۱۶۵۹۲ //
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان خبر داد

یک کشته و ۴ زخمی بر اثر ریزش کوه در جاده ونایی بروجرد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: در پی ریزش کوه و سقوط یک‌تخته سنگ‌ بر روی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ونایی بروجرد ۴ نفر مجروح و یک نفر کشته شد.


یک کشته و ۴ زخمی بر اثر ریزش کوه در جاده ونایی بروجرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسینعلی رفایی در ارتباط با ریزش کوه و مصدومیت چند نفر در جاده ونایی بروجرد اظهار داشت: عصر امروز ریزش کوه در جاده بروجرد به روستای ونایی چهار مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 17:32 دقیقه امروز به اورژانس بروجرد گزارش‌شده است، افزود: در پی ریزش کوه یک‌تخته سنگ‌ بر روی یک دستگاه خودروی سواری سقوط کرده  و منجر به رخ دادن این حادثه شده است.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان عنوان کرد: اورژانس 115 بروجرد پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله تیم اورژانس پایگاه شهرک اندیشه را به محل اعزام کرد که پس از بررسی انجام‌گرفته مشخص شد در این حادثه چهار نفر زخمی و یک دختربچه پنج‌ساله براثر شدت جراحات جان خود را از دست‌داده است.

 

وی با اشاره به اینکه مجروحان این حادثه به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال یافتند، بیان کرد: دو نفر از مجروحان بستری و دو نفر دیگر پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و هم‌اکنون حال عمومی مجروحان مساعد است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان