//
کدخبر: ۷۶۵۹۹ //

سورپرایز "کیم جونگ اون" برای مردم کشورش

رسانه‌های دولتی کره شمالی گزارش دادند، پیونگ یانگ اجازه داده برای اولین بار در سال‌های اخیر آهنگ‌ها و ترانه‌های کره‌ جنوبی در ملاعام اجرا شوند

 سورپرایز "کیم جونگ اون" برای مردم کشورش
به گزارش فرتاک نیوز،

 خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد: یک گروه موسیقی کره شمالی روز جمعه هنگامی که در مقابل مقامات حزب حاکم و هنرمندان در پیونگ یانگ اجرا داشتند، تعدادی از آهنگ‌ها و ترانه‌های کره‌ جنوبی را اجرا کردند.

 

این کنسرت توسط گروه ارکست "سامجیونگ" متشکل از چندین نوازنده و خواننده به مناسبت بازگشت این گروه به کشور پس از یک تور به کره‌ جنوبی برگزار شد. آنها در جریان این تور یک اجرا در گانگ نئونگ، واقع در نزدیکی پیونگ چانگ و یکی دیگر در سئول داشتند.

 

این سفر بخشی از یک توافق نادر بود که در جریان آن کره شمالی هیاتی متشکل از صدها ورزشکار و رقصنده را به بازی‌های المپیک زمستانی اعزام کرد.

 

علاقه عمومی به این کنسرت در کره‌ جنوبی بسیار زیاد بود به طوری که نزدیک به ۱۲۰ هزار تن خواستار خرید یکی از ۱۰۰۰ بلیطی بودند که برای اجرا در سئول در دسترس بود.

 

گزارش شده که کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل، دو رهبر فقید کره شمالی از خوانندگان پاپ کره‌ جنوبی بسیار خوششان می‌آمد اگرچه موسیقی پاپ رسما در کره شمالی ممنوع است.

 

به دنبال نشست تاریخی دو کره در سال ۲۰۰۰ میلادی، خوانندگان پاپ کره‌ جنوبی و تعدادی نوازنده به کره شمالی سفر کردند که کیم جونگ ایل شخصا از برخی از آنها استقبال کرده بود.

 

به دنبال آن ۲۰ تن از خوانندگان پاپ کره‌ جنوبی مهر تایید کیم جونگ ایل را دریافت کردند که به آنها اجازه می‌داد در کره شمالی اجرا داشته باشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان