//
کدخبر: ۷۰۲۱۴ //

شکنجه شاهزاده میلیاردر سعودی بعد از مخالفت با پیشنهاد بن سلمان

یک روزنامه بریتانیایی اعلام کرد که الولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی بعد از انتقال از هتل ریتز کارلتون به زندان حائر مورد شکنجه قرار گرفته است.

شکنجه شاهزاده میلیاردر سعودی بعد از مخالفت با پیشنهاد بن سلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه «اکسپرس»، بر اساس جزئیات جدیدی که از وضعیت «الولید بن طلال» شاهزاده میلیاردر سعودی منتشر شده است، او در زندان «حائر» شکنجه شده است.

 

روزنامه بریتانیایی اکسپرس اعلام کرده است که الولید بن طلال بعد از اینکه از هتل ریتز کارلتون به زندان فوق امنیتی حائر منتقل شده، شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

 

بر اساس این خبر این ماجرا بعد از آن رخ داده که شاهزاده سعودی از پرداخت غرامتی که دولت عربستان برای او تعیین کرده است سر باز زده و به همین دلیل تحت شکنجه قرار گرفته است.

 

این روزنامه بریتانیایی گزارش داد که از الولید خواسته شده تا ۷۲۸ میلیون پوند برای آزادی خود به دولت عربستان بدهد که او با پرداخت این مبلغ مخالفت کرده است. بر اساس این خبر هنوز ۶۰ نفر از شاهزادگان و مسئولان پیشین سعودی که در جریان طرح مبارزه با فساد بازداشت شده بودند، آزاد نشده اند.

 

این در حالی است که فعالان رسانه‌ای عربستانی اخیرا ادعا کرده اند که به زودی پرونده شاهزاده‌ها و مسئولان پیشین عربستانی که بازداشت شده بودند، بسته خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان