//
کدخبر: ۶۳۹۲۱ //

آلمان چین را به جاسوسی از مقامات برلین متهم کرد

سرویس اطلاعاتی آلمان امروز اعلام کرد چین با استفاده از حساب‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به جمع آوری اطلاعات شخصی درباره مقام‌ها و سیاستمداران آلمانی می‌کرده است.

آلمان چین را به جاسوسی از مقامات برلین متهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرویس اطلاعاتی آلمان روز یکشنبه جزئیات برخی حساب های کاربری شبکه های اجتماعی را منتشر و اعلام کرد سرویس اطلاعاتی چین با استفاده از این حساب های جعلی، اقدام به جمع آوری اطلاعات شخصی درباره مقامات و سیاستمداران آلمانی می کرده است.

 

سرویس اطلاعات داخلی آلمان در اقدامی کم سابقه، اسامی مربوط به این حسابهای کاربری را منتشر و در این باره اعلام کرد این حساب ها همگی متعلق به اشخاص حقیقی و سازمان های جعلی هستند. سرویس اطلاعات داخلی آلمان به مقامات دولتی هشدار داد وجود این گونه حساب های کاربری در رسانه های اجتماعی می تواند خطر افشای اطلاعات شخصی مهم را برای آنها در پی داشته باشد.

 

براساس این هشدار سرویس اطلاعات داخلی آلمان، «سرویس های اطلاعاتی چین در شبکه های اجتماعی فعال هستند، و از مدتها پیش برای جمع آوری اطلاعات و یافتن منابع اطلاعاتی از این طریق تلاش کرده اند؛ این اطلاعات درباره اوقات فراغت کاربران، تفریحات و همچنین گرایش های سیاسی آنهاست».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان