//
کدخبر: ۴۴۷۸۰۸ //

ترامپ: جو بایدن، برو بیرون! تو در حال نابودی کشور ما هستی!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به مناسب پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواهان در ایالت کارولینای جنوبی، سخنرانی خود را با امید نسبت به پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آغاز کرد و در حین این سخنرانی اتفاقاتی جنجالی رخ داد.

ترامپ: جو بایدن، برو بیرون! تو در حال نابودی کشور ما هستی!
به گزارش فرتاک نیوز،

« دونالد ترامپ » نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور توانست رقیب خود نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواهان در ایالت کارولینای جنوبی شکست دهد.

طبق گزارش پایگاه خبری آکسیوس، در جریان سخنرانی دونالد ترامپ در کلمبیا، مرکز و دومین شهر بزرگ ایالت کارولینای جنوبی، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ارشد این ایالت که اخیرا به فهرست تروریسم و افراط‌گرایی روسیه افزوده شده نیز بر روی صحنه حضور یافت که با اعتراض همراهان و هواداران ترامپ مواجه شد و آنها یکصدا برای این سناتور هو کشیدند.

ترامپ که سعی کرد فضا را آرام کند، گفت: من عاشق این مرد هستم. مرد خوبی است. به هر حال ما اینجا افراد صاحب نظر مختلفی داریم.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در قسمت دیگری از سخرانی‌اش با اشاره به جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا گفت: جو تو اخراجی! برو بیرون! تو درحال نابودی کشور ما هستی. برو بیرون جو!

او اظهارات مشابهی را هم در نشست سالانه «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران» مطرح کرد و گفت: اگر جو بایدن فاسد و دار و دسته اوباش او در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شوند، بدترین چیز رخ می‌دهد. کشور ما به سطحی سقوط خواهد کرد و غرق خواهد شد که غیرقابل تصور است. کشور ما در حال حاضر در حال نابودی است. یک رای به من برابر است با یک بلیت به سوی آزادی.

دونالد ترامپ با اشاره به نتایج این انتخابات مقدماتی تاکید کرد: تا به حال حزب جمهوری‌خواهان را به این اندازه متحد ندیده‌ام. کشور ما مجددا مورد احترام قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان