//
کدخبر: ۴۱۷۸۶۰ //

تروریست‌ها یک نیروی پلیس سوریه را ترور کردند

سوریه اعلام کرد که عناصر تروریستی یک نیروی پلیس این کشور را حین انجام خدمت در شمال شرق سوریه ترور کرده‌اند.

تروریست‌ها یک نیروی پلیس سوریه را ترور کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

 وزارت کشور سوریه، امروز (جمعه)، اعلام کرد یک نیروی پلیس این کشور در حمله‌ای تروریستی جان خود را از دست داده است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، وزارت کشور سوریه اعلام کرد که «محمد یاسن العون» از نیروهای پلیس شهر «المیادین» در استان «دیرالزور» (شمال شرق سوریه) به ضرب گلوله عده‌ای افراد مسلح موتورسوار حین انجام خدمت به کشته شده است.

رسانه‌ها در هفته‌های اخیر از تشدید حملات داعش در بخش‌های مختلفی از سوریه خبر دادند. داعش در دهم مردادماه در حمله‌ای تروریستی، یک کاروان نفتی سوریه را در شمال این کشور هدف قرار داد.

 کاروانی نفتی متعلق به دولت سوریه در حال حرکت به سوی پالایشگاه حمص بود که عناصر داعش آن را هدف حمله قرار دادند و چهار تانکر را منفجر کردند.

چند روز پیش از این حمله نیز داعش دو عملیات در منطقه «السیده زینب» دمشق انجام داده بود که به دنبال آن‌، ۶ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

داعش همچنین، نوزدهم مردادماه، یک اتوبوس حامل نظامیان ارتش سوریه را در بیابان‌های استان دیرالزور هدف حمله قرار داد. عناصر داعش در یک کمین از پیش‌طراحی‌شده، این اتوبوس را به رگبار بستند که به دنبال این اقدام، دست‌کم ۲۰ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

به دنبال تشدید حملات داعش، یک ناو روسی مستقر در سواحل سوریه مواضع تروریست‌های داعشی را در شمال سوریه هدف حمله موشکی قرار داد که در پی آن، یک مقر داعش به طور کامل منهدم شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۸۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان