//
کدخبر: ۴۱۳۰۳۷ //

شهادت نوجوان ۱۷ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک مستقیم گلوله جنگی به سمت شهروندان فلسطینی یک نوجوان 17ساله را به شهادت رساندند.

شهادت نوجوان 17ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمد فؤاد البایض» نوجوان هفده‌ساله فلسطینی، عصر امروز (جمعه)، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در «ام صفا» (شمال رام‌الله)  به شهادت رسید.

براساس گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، این نوجوان فلسطینی در درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسیده و دو فلسطینی دیگر نیز در این درگیری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شده‌اند.

عرب۴۸ اضافه کرد که در این درگیری همچنین چند فلسطینی دچار حالت خفگی شده‌اند. وزارت بهداشت فلسطین در توضیح شهادت محمد فؤاد البایض در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو فرد با جراحت‌‌های خطرناک و پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست یکی به سر و دیگری به شکم عصر امروز به بیمارستان روستای ام صفا منتقل شدند که لحظاتی بعد یکی از آن‌ها براثر جراحات وارده به شهادت رسید.

براساس گزارش‌های منتشرشده، نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان فلسطینی گاز اشک‌آور، بمب‌های صوتی و گلوله‌های جنگی شلیک کرده‌اند.

مدتی است که روستای ام‌صفا شاهد حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی است. شهرک‌نشینان طی هفته‌های اخیر با حمله به فلسطینیان خانه‌ها و خودروهای آنان را به آتش کشیده‌اند و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده‌اند.

درگیری‌ها حدود دو هفته پیش منجر به شهادت «عبد الجواد حمدان صالح» جوان بیست‌و‌چهارساله فلسطینی از اهالی روستای «عاروره» شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان