//
کدخبر: ۴۲۹۹۱۳ //
امروز صورت گرفت؛

دیدار مدیران کل دفتر امورروستایی استاندری وبنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان چرداول

مدیران کل دفتر امورروستای استانداری وبنیاد مسکن صبح روزشنبه درخصوص پیگیری مشکلات نهضت ملی مسکن چرداول با فرمانداراین شهرستان دیدار وگفتگو کردند.

دیدار مدیران کل دفتر امورروستایی استاندری وبنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان چرداول

به گزارش فرتاک‌نیوز ، محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی  در نشست با فرماندار شهرستان ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن ورسیدگی به وضعیت روستاها برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح نمود.

علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه های طرح ملی نهضت مسکن ورسیدگی به زیرساخت های روستاها ، به بیان دیدگاهها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.

وی بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد

وی با اشاره به اینکه شهرستان چرداول نیازمند نگاه ویژه مسولین استانی می باشد گفت: انشالله با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف  مورد نظر که پیشرفت وتوسعه روستاها می باشد باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان