//
کدخبر: ۴۱۳۵۸۳ //

آزادی ١٥ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی ١٥ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند.

آزادی ١٥ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

به گزارش‌فرتاک‌نیوز؛ عمران علیمحمدی در این مراسم با بیان اینکه بدهی افراد نیازمند توسط ستاد دیه، سازمان بنیاد مستضعفان کشور و خیرین پرداخت شد، اظهار کرد: اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سالم آنان به جامعه با اجرای برنامه‌های مبتنی بر بازپروری علمی و کارشناسی شده امکان پذیر بوده که این روند در سطح زندان‌های استان بخوبی در حال انجام است.

وی افزود:آزادی این تعداد زندانی شامل ١٣ مرد و ٢ زن بند مالی در دهه اول محرم با همکاری ستاد دیه و سازمان بنیاد مستضعفان کشور فراهم شد.

علیمحمدی به نقش مهم ستاد دیه در آزادی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و همچنین کاهش آسیب‌ها اشاره کرد و تلاش مسئولان زندان‌ها را در مسیر اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان قابل تقدیر دانست.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام هم در این آیین اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۵ زندانی جرائم مالی از زندان آزاد شده اند و مراحل قضایی  آزادی تعداد ۷۵ زندانی مالی طی شده است که با مشارکت خیرین و تامین بدنی آنها آزاد خواهند شد.

احسانی افزود:از ابتدای سال تاکنون ۵۵ زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شده اند و تا پایان سال تلاش ما بر این است ضمن افزایش این آمار، در جهت توانمندسازی آنان و خانواده هایشان نیز اقدامات مطلوبی انجام شود.

 

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان