//
کدخبر: ۲۸۰۷۵ //
استاندار:

در انتخابات استان کرمان تقلبی نشده است

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به ٥٠ هزار نفر درگیر در برگزاری انتخابات در استان کرمان تصریح کرد: دستگاه قضاء، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی همکاری خیلی خوبی با ما داشتند و در فرایند فعلی امکان تقلب در انتخابات وجود نداشته است.

در انتخابات استان کرمان تقلبی نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

«علیرضا رزم‌حسینی» دیشب(جمعه 29 اردیبهشت‌ماه) در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: خدا را شکر می کنیم که در شرایط فعلی منطقه از جمله تحقیر دشمنان در سوریه، عراق و یمن برگ زرین دیگری در پرونده انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی با بیان این‌که همه رسانه‌های عربی و اروپایی از حضور چشمگیر مردم حیرت‌زده شده‌اند، تصریح کرد: حضور جوانان در پای صندوق‌های رأی کم‌نظیر بود ضمن آن‌که باید اذعان کرد  که اخلاق سیاسی و انتخاباتی در کرمان در این دوره خوب رعایت شد و ما در چهار ستاد انتخاباتی رقابت کاملاً منصفانه‌ای داشتیم.

استاندار کرمان با بیان این‌که در حوزه امنیتی انتخابات موردی نداشتیم، تصریح کرد: در شهرستان فاریاب یک مورد حادثه داشتیم که ارتباطی با انتخابات نبود.

رزم‌حسینی با اشاره به هماهنگی در شورای تأمین استان کرمان تصریح کرد: در کل کشور مشارکت بالای ٧٠ درصد رقم خورده است، که برآورد ما رقم بالای ٤٠ میلیون شرکت‌کننده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به ٥٠ هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات در استان کرمان تصریح کرد: دستگاه قضاء، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی همکاری خیلی خوبی با ما داشتند و در فرآیند فعلی امکان تقلب وجود نداشته و مطلقاً تقلبی وجود نداشته است.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در هر صندوق رأی ١١ تا ١٧ نفر نیروی اجرایی و نظارتی از ارگان‌ها و هیئت‌های مختلف وجود داشته است که بر روند رأی‌گیری نظارت می‌کنند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان