//
کدخبر: ۲۱۹۲۷ //
توسط رئیس خبرگزاری صداو سیما اعلام شد ؛

جزئیات برنامه های خبرگزاری صدا و سیما برای کاندیداها

رییس خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد : این خبرگزاری در چارچوب عدالت رسانه جزئیات برنامه های خبرگزاری صدا و سیما برای کاندیداهاای و اعطای فرصت های برابر به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ، از روز شنبه دوم اردیبهشت ماه تا پایان زمان قانونی تبلیغات ، برنامه های شش کاندیدا را در تهران و استان ها پوشش خواهد داد.

جزئیات برنامه های خبرگزاری صدا و سیما برای کاندیداها
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمهرداد سیدمهدی افزود : خبرگزاری صدا و سیما  هر روز یک بسته تصویری  از فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها آماده خواهد کرد که با احتساب دو دقیقه برای هر کاندیدا ، درمجموع دوازده دقیقه بسته تصویری ، در بخش خبری 20:30 پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این بسته های تصویری جدای از پوشش فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها بر روی سایت خبرگزاری صدا و سیما و صفحات این خبرگزاری در شبکه های اجتماعی و کانال های پیام رسان است.

رییس خبرگزاری صدا و سیما گفت : این خبرگزاری آمادگی دارد که با هریک از شش کاندیدای محترم ، مصاحبه های اختصاصی انجام دهد و آنها را در صفحه سایت خبرگزاری و صفحات خبرگزاری در شبکه های اجتماعی و کانال های پیام رسان تهران و استان ها پوشش دهد.

آقای سیدمهدی افزود : علاوه بر پوشش فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها در بخش خبری 20:30 ، خبرگزاری صدا و سیما ، سفرهای استانی کاندیداها را در شبکه های استانی و همچنین صفحات استانی خبرگزاری ، پوشش خواهد داد.

پخش زنده مناظره های انتخاباتی و همچنین  حضور کاندیداها در برنامه گفتگوی ویژه خبری،  از صفحه خبرگزاری صدا و سیما در اینستاگرام و صفحه اصلی سایت خبرگزاری، از دیگر برنامه هایی بود که سیدمهدی به آنها اشاره کرد.

رییس خبرگزاری صدا و سیما خاطر نشان کرد: برنامه های تلویزیونی کاندیداها که در شبکه های مختلف صدا و سیما خواهد بود ، از طریق سایت خبرگزاری صدا و سیما پوشش داده خواهد شد.

آقای سیدمهدی در پایان ابراز امیدواری کرد : کاندیداها با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و ظرفیت های تصویری این خبرگزاری ، در جهت جلوگیری از صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی ، پیشقدم شوند.

 

 

 

منبع: واحد مرکزی خبر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان