//
کدخبر: ۶۵۱۲۴ //

نرخ شیرینی شب یلدا اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران با اعلام نرخ انواع شیرینی برای شب یلدا گفت: هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت‌ها را ندارد و قیمت‌های مصوب بر اساس خالص فروشی است.

نرخ شیرینی شب یلدا اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی بهرمند در خصوص آخرین وضعیت بازار شیرینی در شب یلدا اظهار کرد: واحدهای صنفی برای ارائه خدمات در شب یلدا آماده هستند و کمبودی در بازار وجود نخواهد داشت.

 

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران افزود: هر چند مواد اولیه تهیه شیرینی از جمله تخم مرغ و پودر نارگیل با افزایش قیمت همراه بوده اما، برای شب یلدا قیمت شیرینی افزایش نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت‌ها را ندارد، گفت: قیمت‌های مصوب بر اساس خالص فروشی است و وزن جعبه‌ها نباید در قیمت محاسبه شود و این کار تخلف است.

 

بهرمند با اشاره به نرخ شیرینی در واحدهای صنفی درجه یک برای شب یلدا خاطرنشان کرد: شیرینی تر هر کیلوگرم 21 هزار و 500 تومان، شیرینی زبان، تافتون و برنجی هر کیلوگرم 18 هزار تومان،شیرینی دانمارکی 17 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 13 هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا استفاده از شیرینی‌های فروش نرفته و کهنه شده توسط برخی از قنادی‌ها صحت دارد یا خیر گفت: در گذشته این کار صورت می‌گرفت اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان