//
کدخبر: ۶۴۳۵۳ //

نفرات برتر کنکور سهامدار شدند

بانک‌پاسارگاد برای دهمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ تقدیر به عمل آورد.

 نفرات برتر کنکور سهامدار شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد در مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری اظهار داشت: هدف ما در دانشگاه خاتم، عبور از دانشگاه استنفورد است و امیدواریم پرچمی که ما به دست گرفته‌ایم در دست عزیزان هیأت‌علمی ما ادامه پیدا کند.

 

وی ادامه داد: در همین سال‌ها، نگاه بلند اعضای هیأت‌علمی در فعالیت‌های دانشگاه نمود پیدا کرده‌است. دانشگاهی که با تغییر و تحول در سال 90، ظرف مدت 4 سال از یک مؤسسه آموزش عالی با تمام سختگیری‌های وزارت علوم در ارتقای مؤسسات، به دانشگاه تبدیل شد.

 

قاسمی در خصوص تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری تصریح کرد: ما به ازای تشویق و تکریم، هیچ‌گونه تعهدی از این عزیزان نمی‌گیریم و ایشان آزاد هستند که هر جا مایل باشند به اشتغال بپردازند.

 

رییس دانشگاه خاتم با اشاره به برخی از دوره‌های برگزار شده داخلی و بین‌المللی در دانشگاه خاتم افزود: در سال جاری ما با همکاری دانشگاه سوربن فرانسه دوره‌ی بسیار تخصصی را برگزار کرده‌ایم که در این دوره‌ی فشرده 60 واحد درسی در دانشگاه خاتم و 60 واحد درسی در فرانسه ارایه می‌شود. همچنین رشته‌ی اقتصاد نظری را با همکاری نخبگانمان که به کشور بازگشته‌اند، آغاز کرده‌ایم.

 

وی تأکید کرد: ما باید زیرساخت‌های مناسبی را برای بازگشت نخبگان به کشور فراهم کنیم. می‌توانیم با مدیریت بهتر منابع محدود، امکانات خوبی را در اختیار این عزیزان قرار دهیم. سرمایه‌های اصلی کشور، سرمایه‌های انسانی هستند. ما در بانک‌پاسارگاد نیز به این موضوع اعتقاد داریم. بنابراین از عزیزان نخبه با رتبه‌های بالا حمایت می‌کنیم.

 

به گزارش تسنیم، مراسم تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1396، با حضور جمعی از مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش و آموزش کشور، تعدادی از استادان برجسته دانشگاه‌های کشور، نفرات برتر کنکور سراسری و خانواده ایشان و مدیران بانک‌پاسارگاد، در تاریخ 21 آذر 1396 و در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

 

در این مراسم به نفرات اول در هر پنج رشته‌ی تحصیلی 25 هزار سهم، به نفرات دوم 17 هزار و 500 سهم و به نفرات سوم 12 هزار و 500 سهم بانک‌پاسارگاد اهدا شد. همچنین برگزیدگان تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه‌ی تحصیل دهند بورسیه‌ی بانک خواهند بود و ماهانه مبلغ 660 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان