//
کدخبر: ۶۴۱۵ //

واردات نارنگی پاکستانی به کشور / شبرنگ آفریقایی در صدر قیمت میوه

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار با بیان این که واردات نارنگی پاکستانی همچنان به کشور انجام می‌شود، گفت: حجم کمی از این محصول وارد کشور می‌شود که به صورت کلی در حاشیه میادین میوه و تره‌بار معامله می‌شود.

واردات نارنگی پاکستانی به کشور / شبرنگ آفریقایی در صدر قیمت میوه

به گزارش فرتاک نیوز، در ارتباط با قیمت انواع میوه در بازار اظهار کرد:  قیمت انواع میوه در بازار امروز برای هر کیلو نارنگی بندرعباس از 12تا 15 هزار تومان، نارنگی درجه دو از حدود 8 تومان تا 6هزار تومان، سیب سفید دماوند 6 هزار تومان، پرتقال داراب والنسیا 8 هزار تومان، پرتقال کوهستان 4 هزار تومان و پرتقال رسمی جیرفت 3 هزار تومان، گریپ‌فروت 2 هزار و 200 تومان، لیمو شیرین از حدود یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان، انار سردخانه‌ای از  5 هزار تا 6 هزار تومان  خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار، افزود: قیمت خیار گلخانه برای عرضه در بازار حدود 3 هزار و 500 تومان و خیار بوته‌ای از هزار وپانصد تا 2 هزار و 500 تومان، گوجه فرنگی حدود یک هزار و 500 تومان، سیب‌زمینی و پیاز هرکیلو 600 تا هزار تومان است.

وی ادامه داد: نارنگی‌های تولید شمال کشور در حال حاضر به علت کیفیت پایین در بازار وجود ندارد.

مهاجران با بیان این که میوه‌های قاچاق همچنان در بازار عرضه می‌شود، گفت: بیش از 10 قلم میوه قاچاق در بازار وجود دارد و در صورت مشاهده بازرسین در میادین میوه و تره‌بار اما در بیرون از این میدان توسط برخی عرضه کنندگان خرید و فروش می‌شود.

 رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار، با بیان این که شبرنگ آفریقا بالاترین قیمت را در بین میوه‌های موجود در بازار دارد تصریح کرد: شبرنگ افریقا در بازار با قیمت 25 هزار تومان وهمچنین گلابی امریکایی با قیمت 20 هزار تومان، سیب فرانسوی 16 هزار تومان و آلو ترکیه برای هر کیلو 8 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی در ارتباط با واردات نارنگی از پاکستان به کشور، گفت: واردات نارنگی پاکستانی به کشور همچنان انجام می‌گیرد اما حجم قابل توجهی نبوده و اکثرا در حاشیه میادین تره‌بار مورد معامله قرار می‌گیرد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان