//
کدخبر: ۶۳۳۷۷ //

ارزش افزوده کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی اعلام شد

براساس نتایج طرح جامع بازرگانی، ارزش مصرف واسطه کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی، ٢۴ درصد ستانده‌های این کارگاه‌ها را تشکیل می‌دهد.

 ارزش افزوده کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ٣٠ درصد پرداخت‌های کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی بابت اجاره بنا و ساختمان، ١۶ درصد از پرداختی‌های این کارگاه‌ها برای ملزومات غیر اداری و ١۴ درصد آن به مالیات وعوارض اختصاص دارد.

 

 ارزش مصرف واسطه کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی، ٢۴ درصد ستانده‌های این کارگاه‌ها را تشکیل می‌دهد.

 

به عبارتی ارزش افزوده کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی ٧۶ درصد ارزش ستانده‌های این کارگاه‌ها است که در کارگاه‌های با فعالیت خدمات مالی ١٠ درصد، معماری و مهندسی ١١ درصد، عمده‌فروشی ١۴ درصد و کارگاه‌های با فعالیت‌های انتشاراتی ١۶ درصد، جزو کارگاه‌های با کمترین هزینه‌های واسطه‌ای به شمار می‌روند.

 

همچنین کارگاه‌های با فعالیت تهیه صرف غذا و نوشیدنی با ۴۵ درصد، تعمیر رایانه و کالاهای خانگی با ٣٨ درصد، تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه‌های تلویریونی با ٣٣ درصد، کارگاه‌های تبلیغاتی و بازارپژوهی با ٢٧ درصد، جزو کارگاه‌های با بیشترین هزینه‌های واسطه‌ای محسوب می‌شوند.

 

٣٠ درصد پرداخت‌های کارگاه‌های بازرگانی و خدماتی بابت اجاره بنا و ساختمان، ١۶ درصد از پرداختی‌های این کارگاه‌ها برای ملزومات غیر اداری و ١۴ درصد آن به مالیات و عوارض اختصاص دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تجارت‌نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان