//
کدخبر: ۶۰۱۴۲ //
در انتخابات اتحادیه املاک تهران اتفاق افتاد؛

عقبایی شکست را پذیرفت؛ خسروی پیروز میدان انتخابات شد

انتخابات اتحادیه املاک تهران برگزار و مصطفی قلی خسروی بعد از چهار سال دوباره سکان دار اتحادیه املاک شد.

 عقبایی شکست را پذیرفت؛ خسروی پیروز میدان انتخابات شد
به گزارش فرتاک نیوز،

، انتخابات اتحادیه املاک تهران امروز برگزار و در نهایت مصطفی قلی خسروی بعد از چهار سال دوباره سکان دار اتحادیه مشاوران املاک تهران شد و توانست گوی سبقت را از حسام عقبایی رقیب سر سخت خود ربود و بعد از چهارسال دوباره به جایگاه خود بازگردد.

 

در این انتخابات که ۳ هزار و ۸۰۰ نفر  شرکت کرده بودند ، آقایان: مصطفی قلی خسروی با ۲ هزارو ۴۰۵ رای به عنوان نفر اول و عقبایی با ۲ هزار و ۷۳ رای به عنوان نفر دوم انتخاب شدند و آذری، لطفی، فرجی، مرادزاده،آبیور ،آذری و لطفی اعضای هیات مدیره انتخاب شدند  و هم چنین  کاشانی به عنوان بازرس برگزدیده شد.

 

براساس این گزارش بر اساس نامه هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهر تهران که متعاقب جلسه ۹۶/۷/۱۰ ساعت ۵ بعدازظهر در اختیار ما قرار گرفت، انتخابات اتحادیه صنف مشاوران املاک روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر در خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان شهید قنبرزاده، ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش‌های یاس برگزار شد.

 

در این انتخابات که با شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از مشاوران املاک دارای پروانه کسب ـ. همانند دوره قبل ـ. برگزار شد ، ۸۷ نفر برای هیات مدیره و ۴۴ نفر برای بازرسی صنف مشاوران املاک تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

 

براساس این گزارش افرادی مثل شریک واحد صنفی یا کسانی که وکالت نامه رسمی یا وکالت محضری حق حضور و دادن رای را نداشتند و همچنین مباشر یا اعضای خانواده که صاحب پروانه بودند مجاز به شرکت در انتخابات نبوده و آرای آن‌ها اخذ نگردید.

 

گفتنی است این دوره برای اولین بار انتخابات اتحادیه املاک به صورت تمام الکترونیک برگزار گردید و ضریب امنیت بسیار بالا، حساسیت دقیق و ضریب خطا بسیار پایین  بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان