//
کدخبر: ۵۱۲۴ //

دهه مبارک فجر فرصتی برای بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان در استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از مودیان مالیاتی خواست از فرصت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای بخشودگی جرایم مالیاتی خود استفاده کنند.

 دهه مبارک فجر فرصتی برای بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان در استان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان ایلام، رضا امیدی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور به همین مناسبت تسهیلاتی را برای مودیان مالیاتی در نظر گرفته است و این افراد در این ایام می توانند با پرداخت اصل مالیات خود از بخشودگی درصد بالایی از جرایم مالیاتی بهره مند شوند.

وی ضمن تببین وظایف و رسالت های اداره کل امور مالیاتی، به بیان تاریخچه شکل گیری این اداره پرداخت و تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی کشور سازمانی حاکمیتی است که با وصول مالیات بخش اعظمی از هزینه های دولت را تامین می کند.

امیدی با برشمردن تاثیرات پرداخت مالیات در توسعه و رفاه یادآور شد: مالیات وصول شده پس از واریز به خزانه دولت و بعد از تخصیص اعتبارات، جهت توسعه امور عمرانی، بهداشتی، آموزشی و رفاهی این استان هزینه می شود.

وی همچنین با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: با اجرای این قانون از سال 1387، سه درصد عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان ها اختصاص می یابد که می تواند در توسعه شهرها و روستاها موثر واقع شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از مودیان مالیاتی خواست با خود اظهاری و اطلاع رسانی به موقع پرونده مالیاتی خود و اعلام آن به اداره امور مالیاتی از تسهیلات مربوطه بهره مند شوند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان