//
کدخبر: ۴۵۸۶۵۳ //

اندیکاتور اسکالپینگ [معرفی انواع اندیکاتور های کاربردی برای “scalp”]

یکی از روش های معاملاتی (تکنیک/سبک)، استراتژی اسکالپ در فارکس و سایر بازارهای مالی است [باینری آپشن، کریپتو و …]. با کمک اندیکاتورهای تکنیکال، معاملات اسکالپ به روش های مختلفی انجام می شود. اسکالپینگ فارکس، نوعی استراتژی برای کسب سود در تایم فریم های کوتاه است. بدون استفاده از اندیکاتورهای اسکالپینگ، بدست آوردن نقاط ورود/خروج در معاملات، بسیار دشوار و غیر ممکن است. از این رو در مقاله امروز، بهترین اندیکاتور اسکالیپنگ [فارکس، طلا، کریپتو و …] را معرفی خواهیم کرد. همچنین نکات بسیار مهم در استفا...

اندیکاتور اسکالپینگ [معرفی انواع اندیکاتور های کاربردی برای “scalp”]
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از روش های معاملاتی (تکنیک/سبک)، استراتژی اسکالپ در فارکس و سایر بازارهای مالی است [باینری آپشن، کریپتو و …]. با کمک اندیکاتورهای تکنیکال، معاملات اسکالپ به روش های مختلفی انجام می شود. اسکالپینگ فارکس، نوعی استراتژی برای کسب سود در تایم فریم های کوتاه است. بدون استفاده از اندیکاتورهای اسکالپینگ، بدست آوردن نقاط ورود/خروج در معاملات، بسیار دشوار و غیر ممکن است. از این رو در مقاله امروز، بهترین اندیکاتور اسکالیپنگ [فارکس، طلا، کریپتو و …] را معرفی خواهیم کرد. همچنین نکات بسیار مهم در استفاده از این ابزارهای معاملاتی را بصورت خلاصه عنوان خواهیم کرد. ادامه این مقاله را از دست ندهید!

اندیکاتور اسکالپینگ

اندیکاتور اسکالپینگ نوعی ابزار کاربردی و مفید برای معاملات اسکالپ است که داده های مهمی را در اختیار معامله گران قرار می دهد.

اندیکاتور های اسکالپینگ؛ کدام اندیکاتور را برای معاملات اسکالپ انتخاب کنیم؟!

اسکالپینگ به عنوان سبکی از معاملات تعریف می ‌شود که در آن معامله ‌گران سعی دارند تا از تغییرات کوچک قیمت به سود برسند. چنین معامله ‌گرانی معمولاً با یک استراتژی خروج سخت و از پیش برنامه ‌ریزی‌ شده معامله می ‌کنند؛ چرا که یک ضرر بزرگ منجر به از دست رفتن سود های کوچک می شود. استراتژی اسکالپینگ نیاز به دقت، تصمیم گیری سریع و درک دقیق از پویایی بازار دارد. بنابراین، استفاده از بهترین اندیکاتور اسکالپینگ می تواند شانس موفقیت در معاملات را افزایش دهد.

انواع اندیکاتور اسکالپینگ

مشخصات

شاخص قدرت نسبی آر اس ای/RSI

اندازه گیری قدرت روند، اندازه گیری چرخش ها و واگرایی ها، سیگنال دهی روی چرخش ها.

میانگین متحرک نمایی/EMA

تشخیص تغییرات قیمتی یک دارایی در بازه های مشخص، تاکید بیشتر روی نقاط قیمتی اخیر.

مووینگ اوریج ساده/SMA

ارائه قیمت اخیر دارایی ها در کوتاه مدت، نوسانات قیمتی را فیلتر کرده و هم جهت با روند قیمت حرکت می کند.

میانگین متحرک مکدی/MACD

واکنش سریع نسبت به تغییرات بازار، سفارشی کردن هشدارها برای دسترسی به فرصت های معاملاتی بزرگ، شناسایی سریع تر نقاط واگرایی و معکوس در بازار.

اندیکاتور RSI

شاخص قدرت نسبی بهترین اندیکاتور برای اسکالپ است که سرعت تغییر قیمت یک دارایی را اندازه گیری می کند. معامله گران می توانند از این داده ها برای شناسایی فشار خرید و فروش استفاده کنند. اندیکاتور RSI، به طور پیش فرض، بین سطوح 0 و 100 در نوسان است. اما زمانی که از مرز 70 عبور می کند، دارایی در موقعیت فشار خرید قرار می گیرد. همچنین، اگر از مرز 30 عبور کند یعنی به محدوده فشار فروش وارد شده است. مزیت اصلی اندیکاتور "RSI"، نحوه استفاده بسیار آسان آن است. با استفاده از این نشانگر، می توانید سطوح خرید و فروش بیش از حد را شناسایی کرده و روندها را با استفاده از کراس اورها و واگرایی ها مشاهده کنید.

اندیکاتور EMA

اندیکاتور میانگین متحرک نمایی یا نشانگر EMA بهترین اندیکاتور اسکالپ است که معامله ‌گران را قادر می‌ سازد تا وزن بیشتری به قیمت ‌های اخیر بدهند. اندیکاتور EMA به عنوان یکی از بهترین شاخص ‌ها برای اسکالپینگ در نظر گرفته می ‌شود چرا که نسبت به تغییرات قیمت واکنش نشان می دهد. معامله گران از این ابزار برای به دست آوردن سیگنال های خرید و فروشی استفاده می کنند که از کراس اور ها و واگرایی میانگین های تاریخی صادر می شوند.

اندیکاتور SMA

میانگین متحرک ساده یا SMA ابتدایی ترین نوع اندیکاتورهایی است که معامله گران برای تعیین استراتژی معاملاتی از آن استفاده می کنند. این اندیکاتور میانگین قیمت معاملات خود را در یک زمان خاص به معامله گران نشان می دهد و به معامله‌ گران کمک می‌ کند تا روند قیمت را شناسایی کنند. SMA به عنوان یک میانگین متحرک حسابی در نظر گرفته می شود که در آن معامله گران معمولا قیمت های بسته شدن معاملات اخیر را اضافه کرده و سپس قیمت را بر تعداد دوره ها تقسیم می کنند تا میانگین محاسبه شود.

میانگین متحرک هم گرایی و واگرایی MACD

یکی دیگر از شاخص های محبوب مورد استفاده معامله گران، واگرایی میانگین متحرک همگرایی یا نشانگر MACD است. MACD بهترین اندیکاتور اسکالپینگ است که به درک و دنبال کردن حرکات بازار و روندها کمک می کند. به طور کلی اندیکاتور مکدی رابطه بین دو میانگین متحرک قیمت اوراق بهادار را نشان می دهد.

علاوه بر اندیکاتور ها، می توانید از استراتژی های گوناگون هم برای معاملات اسکالپ استفاده کنید اما کدام استراتژی ها؟ برای آشنایی با انواع استراتژی های اسکالپ و دیگر مفاهیم مرتبط با این روش معاملاتی، حتما مقاله های جدیدترین استراتژی اسکالپ، آموزش استراتژی اسکالپ، استراتژی اسکالپ 5 دقیقه ای با اندیکاتور EMA، آموزش قوی ترین استراتژی اسکالپ 15 دقیقه ای، اسکالپ در ارز دیجیتال، استراتژی 15 دقیقه ای اسکالپر فارکس و ... را در رسانه های تخصصی استراتژی های معاملاتی ازجمله خدمات انحصاری بروکر های فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhome، اف ایکس امپایر FX Empire، اینوستینگ Investing.com و دیگر سایت های معتبر مطالعه کنید.

چگونه از اندیکاتور اسکالپینگ در متاتریدر آلپاری استفاده کنیم؟ لینک دانلود متاتریدر 4 الپاری!

بروکر آلپاری، به عنوان یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فارکس در دنیا شناخته می شود. با بیش از 24 سال سابقه درخشان [از 1998 میلادی] در بازارهای مالی، بروکر فارکس آلپاری توانسته اعتماد و رضایت بسیاری از معامله گران را کسب نماید. کارگزاری فارکس آلپاری در سال 2000، همکاری با شرکت “متاکوتس” [ارائه دهنده پلتفرم های معاملاتی متاتریدر] را آغاز کرد. از اواسط نوامبر سال 2002، معامله گران در متاتریدر آلپاری شروع به انجام معاملات [در حساب دمو/آزمایشی] کردند.

شرکت متاکوتس لایسنس متاتریدر 4 را، با قیمت 5,000$ و ماهانه 1,750$ (1,000$ نسخه ویندوز + 750$ نسخه تلفن های همراه) به آلپاری و سایر بروکرها ارائه کرده است.

دانلود متاتریدر 4 آلپاری

لینک دانلود

دانلود متاتریدر 4 آلپاری برای ویندوز

https://download.mql5.com/cdn/web/alpari/mt4/alpari4setup.exe

دانلود متاتریدر 4 آلپاری برای اندروید

https://download.mql5.com/cdn/mobile/mt4/android?server=Alpari-Contest,Alpari-Demo,Alpari-ECN1,Alpari-ECN-Demo,Alpari-Nano,Alpari-Pro.ECN,Alpari-Pro.ECN-Demo,Alpari-Standard1,Alpari-Standard2,Alpari-Standard3

دانلود متاتریدر 4 آلپاری برای نسخه IOS

https://redirect.appmetrica.yandex.com/serve/241445125631314510?tracking_campaign=promo_on_site&tracking_source=my.alpari.com&tracking_content=download_button

استفاده از اندیکاتور اسکالپینگ در متاتریدر 4 آلپاری

می توان از اندیکاتور اسکالپینگ در انواع نمودار های متاتریدر 4 آلپاری استفاده کرد؛ تنها کافیست تا اندیکاتور موردنظر را به metatrader اضافه کنید.

نظر کارشناس درباره «اندیکاتور اسکالپینگ» و سخن پایانی:

اسکالپینگ یکی از استراتژی های معاملاتی برای کسب سود در تایم فریم های کوتاه مدت است که امکان موفقیت در معاملات بدون استفاده از ابزار های مناسب وجود ندارد! یکی از این ابزار ها، اندیکاتور هایی هستند که در شناسایی روند های کوتاه مدت کاربرد دارند و ما در این مقاله چند مورد از بهترین ها را معرفی کردیم. شما کدام «اندیکاتور اسکالپینگ» را برای معاملات scalp پیشنهاد می دهید؟ از همراهی تان سپاسگزاریم!

منابع: خدمات انحصاری بروکر های فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhome – اینوست و پدیا Investopedia – فارکس آکادمی Forex Academy

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان