//
کدخبر: ۴۴۵۰۸۹ //

دستگیری عامل اصلی نا امنی در تهران نو

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار حین قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد.

دستگیری عامل اصلی نا امنی در تهران نو
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز سیزدهم بهمن ماه خبری مبنی بر حضور ۳ فرد شرور در محدوده تهران نو و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به دست مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو رسید.

وی افزود: مأموران پلیس سریعاً در محل حاضر شده و متهمان را که سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت بودند مشاهده و بلافاصله دستور ایست صادر کردند ولی موتورسواران با دیدن گشت پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام پلیسی به آغاز تحقیقات پلیسی اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات میدانی یکی از افراد شرور که سابقه دار بود شناسایی و در گامی دیگر شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه مأموران در پانزدهم بهمن ماه مطلع شدند که شرور سابقه دار این بار در محدوده "فلکه دوم نیرو هوایی" تهران در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی است که به سرعت به نشانی اعلامی اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتاً به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی به همراه ۲ متهم متواری اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی دستگیری متهمان متواری در دستور کار کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان