//
کدخبر: ۴۳۵۳۷۲ //

آغاز فروش فوق العاده یلدایی خودرو آذر ماه + شرایط و قیمت و جزئیات دقیق

بهمن موتور برنامه فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه آذر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در قالب این برنامه آن دسته از متقاضیان که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، خرید دیگنیتی با اولویت پاییز ۱۴۰۲ را انتخاب کرده‌اند، از سوی بهمن موتور پیامک دریافت کرده‌اند.

آغاز فروش فوق العاده یلدایی خودرو آذر ماه + شرایط و قیمت و جزئیات دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه  فروش فوق العاده  دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه آذر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام شد.

بهمن موتور برنامه فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه آذر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در قالب این برنامه آن دسته از متقاضیان که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، خرید دیگنیتی با اولویت پاییز ۱۴۰۲ را انتخاب کرده‌اند، از سوی بهمن موتور پیامک دریافت کرده‌اند.

فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ در این برنامه با قیمت قطعی صورت می‌گیرد. بر این اساس متقاضیان از صبح روز پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴ آذر فرصت دارند تا برای واریز وجه به سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه کنند. در جدول زیر اطلاعات مربوط به فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ را مشاهده می‌کنید

نام خودرو  رنگ‌های قابل عرضه     قیمت (تومان)       سود انصراف (سالیانه)    سود تاخیر (ماهانه)

دیگنینی پرایم سفید، مشکی     ۱.۲۴۹.۶۰۰.۰۰۰            ۰                                 ۳ درصد

دیگنیتی پرستیژ                   ۱.۴۴۲.۴۰۰.۰۰۰

موعد تحویل خودروهای خریداری شده تا اسفند ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود. دقت داشته باشید که در زمان نگارش این مطلب، دیگنیتی پرایم در بازار به قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین قیمت دیگنیتی پرایم پرستیژ نیز در بازار آزاد برابر با ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان است. بنابراین اختلاف قیمت قابل توجهی بین فروش فوق العاده دیگنیتی و بازار وجود دارد. موضوعی که باعث می‌شود خریداران این خودرو، حاشیه سود زیادی به‌دست بیاورند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان