//
کدخبر: ۴۳۴۴۴۵ //

نصب کارتخوان‌های جدید برای اتوبوس‌ها / دوران فرار از پرداخت بلیت به سر رسید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نصب کارتخوان‌های جدید بر روی تمامی اتوبوس‌های این شرکت، خبر داد.

نصب کارتخوان‌های جدید برای اتوبوس‌ها / دوران فرار از پرداخت بلیت به سر رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

از زمان همه گیری ویروس کرونا، به دلیل کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی، پرداخت حقوق به متصدیان ایستگاه‌های اتوبوس برای شهرداری و شرکت اتوبوسرانی صرفه اقتصادی نداشت. در حال حاضر به دلیل خالی بودن ایستگاه‌ها از متصدیان، میزان فرار از پرداخت بلیت به شدت افزایش یافته است.

 

مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: فناوری دستگاه‌هایی که در ایستگاه‌های تندرو قرار دارد قدیمی بوده و به همین دلیل با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته، از طریق سازمان فاوای شهرداری تهران، ۱۶۰ ایستگاه بی‌آرتی به دستگاه‌های ریدر جدید مجهز شدند که با نرم‌افزارهای جدید به صورت آنلاین کار را مدیریت می‌کنیم و ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز ظرف چند روز آینده نصب خواهد شد.

 

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در تلاشیم تا پایان امسال تمامی اتوبوس‌های ملکی و خصوصی خطوط به دستگاه‌های جدید مجهز شوند که بحث فرار بلیت مدیریت شود.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: البته درحال‌حاضر در ۸۰ درصد ایستگاه‌ها هزینه سفر پرداخت می‌شود و ۲۰ درصد دیگر به دلیل نبود متصدی کنترل بلیت در تراکنش ثبت نمی‌شود که جزو ایستگاه‌های کم مسافر محسوب می‌شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی دلیل عدم بکارگیری متصدی در برخی ایستگاه‌ها را نداشتن صرفه اقتصادی برای اتوبوسرانی عنوان کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان