//
کدخبر: ۴۳۱۹۴۶ //

واریزی شگفت انگیزی برای این گروه بازنشستگان / ۳ میلیون تومان در انتظار شماست !

«حکمت کارت» در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از ابتدای آبان‌ماه جاری صادر شد که با شارژ ماهیانه این کارت به مبلغ سه میلیون تومان امکان خرید اقساطی کالا و خدمات برای این دسته از بازنشستگان فراهم می‌شود که طی این مدت و تاکنون، بیش از ۳۴۰۰ بازنشسته برای دریافت این کارت ثبت نام کرده‌اند.


واریزی شگفت انگیزی برای این گروه بازنشستگان / 3 میلیون تومان در انتظار شماست !
به گزارش فرتاک نیوز،

واریزی جدید دولت اینبار با طرح حکمت کارت .واریزی جدید میزان حقوق و پاداش این افراد در سال آینده است. .مبلغ واریزی جدید افزایش 20 درصدی پایه  حقوق کارکنان دولت است.هنوز مشخصی نشده است که واریزی جدید چه زمانی به حساب ها واریز می شود .در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

«حکمت کارت» در راستای ارائه ‌خدمات رفاهی به بازنشستگان صندوق  بازنشستگی  فولاد از ابتدای آبان‌ماه جاری صادر شد که با شارژ ماهیانه این کارت به مبلغ سه میلیون تومان امکان خرید اقساطی کالا و خدمات برای این دسته از بازنشستگان فراهم می‌شود که طی این مدت و تاکنون، بیش از ۳۴۰۰ بازنشسته برای دریافت این کارت ثبت نام کرده‌اند.

در این راستا صندوق بازنشستگی فولاد اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا کرده و با شارژ ماهیانه حکمت کارت به مبلغ سه میلیون تومان امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های مذکور برای کلیه بازنشستگان متقاضی سراسر کشور میسرشده است. بازنشستگان صندوق  فولاد  با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانند بدون ضامن و بدون پیش پرداخت در اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه به صورت اقساطی با کارمزد ۲ درصد کالا و خدمات خریداری کنند.

وبگردی

 

آموزش کسب درآمد دلاری - فرصت رو از دست نده

 

با این روش ماهانه 1000 دلار سود کن - آموزش رایگان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان